مطالب مرتبط:
تخصیص 600 میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب شهر مراغه
تخصیص 600 میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب شهر مراغه
میدان آیینی در بافت تاریخی شیراز احداث می شود
بیمارستان فوق تخصصی سرطان در منطقه آزاد انزلی احداث می شود
احداث شبکه فرعی رسیدن آب از خلیج فارس به بیرم آغاز شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:152024-08-13اقتصادي

پیشرفت 20 درصدی، احداث ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت فیزیکی، عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک را 20 درصد است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی در بازدید از طرح فاضلاب کنارک باتاکید بر اهمیت تکمیل این طرح، به ارائه گزارشی از اقدامات و چالش های طرح فاضلاب این شهرستان پرداخت وگفت: برای انتقال فاضلاب جمع آوری شده در شبکه فاضلاب این شهر در مجموع سه ایستگاه پمپاژ شامل ایستگاه های A، C و D پیش بینی شده که در حال حاضر فقط ایستگاه C در مدار بهره برداری قرار دارد.

وی پیشرفت فیزیکی، عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک را 20 درصد اعلام کرد و افزود: با حمایت های لازم و تأمین منابع و اعتبارات، روند ساخت این ایستگاه با سرعت بیشتری پیش رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب D شهر بندری کنارک، به عنوان یکی دیگر از طرح های اولویت دار آبفا در این شهرستان به اتمام رسیده است ادامه داد: اکنون عملیات محوطه سازی و احداث ساختمان بهره برداری این طرح در حال تکمیل است.

وی اظهار کرد: با راه اندازی ایستگاه های پمپاژ فاضلاب D و A شاخص بهره مندی ساکنان از خدمات فاضلاب ارتقا می یابد و با نصب انشعابات جدید نیمی از جمعیت شه


برچسب ها: فاضلاب - ایستگاه پمپاژ - ایستگاه - سیستان و بلوچستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - شهر کنارک
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 20 درصدی، احداث ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک

پیشرفت 20 درصدی، احداث ایستگاه پمپاژ حوزه A فاضلاب شهر کنارک