مطالب مرتبط:
تامین آب پایدار و شبانه روزی برای مردم چابهار یک ضرورت است
تنها راه حل چالش خانه دار شدن مردم تامین زمین از سوی دولت است/ دولت اول زمین تامین کند بعد وعده تولید مسکن بدهد
برق مسیرهای اربعین در استان کرمانشاه به صورت پایدار تامین شده است
تامین آب پایدار، مسئله ای حیاتی برای یزد است
بررسی آسیب های تک فرزندی در صداوسیمای آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 11:302024-08-15اقتصادي

تامین آب پایدار برای مردم چابهار بررسی شد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تامین آب پایدار برای مردم این منطقه یک ضرورت است برای همین منظور، انتقال آب از دریا آغاز شده است و به زودی شاهد حل مشکلات بی آبی خواهیم بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تامین آب پایدار برای مردم این منطقه یک ضرورت است برای همین منظور، انتقال آب از دریا آغاز شده است و به زودی شاهد حل مشکلات بی آبی خواهیم بود.

حمیرا ریگی امروز (25 مرداد ماه) اظهار کرد: پروژه آب شیرین کن ایمواسکو در حال اجراست و خوشحالم نخبگان و جوانان ملت در حال تلاش برای پیشبرد اهداف توسعه و نشان دادن توانمندی های بی بدیل این سرزمین در راستای رفع نیازمندی های مردم کشور از جمله بی آبی هستند.

وی ادامه داد: در نشستی که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران سرمایه گذاری، فنی و عمرانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، مسائل و مشکلات حل مشکلات بی آبی بررسی شد.

او با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است، رضایتمندی مردم است وقتی این امر محقق شود، رضایت خالق هم حاصل می شود، اظهار کرد: مردم ما قدردان تلاش ها و خدمات مسئولان هستند و این وظیفه ماست که با حفظ محیط زیست، میراث فرهنگی، جاذبه های گردشگری و با نظر به نیاز و دغدغه مندی های مردم، پروژه های خود را در ذهن مردم پایدار کنیم.


برچسب ها: منطقه آزاد چابهار - سازمان منطقه آزاد چابهار - سازمان منطقه آزاد - انتقال آب از دریا - منطقه آزاد - آب پایدار - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار برای مردم چابهار بررسی شد

تامین آب پایدار برای مردم چابهار بررسی شد