31 عادت کارمندان خیلی موفق برای کمک به ارتقای شغلیآنهایی که ارتقای شغلی می گیرند و به رده های بالای مدیریتی می رسند، چه کاری انجام داده اند؟ چه رفتارهایی داشته اند و چگونه خود را به آن جایگاه رسانده اند؟ چه کاری کرده اند که دیگران نکرده اند؟ در این مقاله، - افراد خیلی موفق به دنبال یادگیری مهارت های جدیدند. آنها صرفا به مهارت های فعلی بسنده نمی کنند و می خواهند چیزهای جدیدی بیاموزند. 2. در جلسات کاری مشارکت فعال دارند وقتی در جلسه ای بزرگ با حضور رؤسا حاضر می شوید، شاید اظهارنظرکردن ترسناک به نظر برسد. اما کارمندان موفق خود را پنهان نمی کنند. آنها نظر خود را ابراز می کنند. حتی اگر حرفی هم برای گفتن نباشد، پشتیبانی منطقی از نظرات دیگران و طرح پرسش های بجا کارساز است. 3. می دانند چطور با مدیران تعامل کنند تعامل با مدیران با گفت وگو با کارمندان هم سطح تفاوت هایی دارد. کارمندان خیلی موفق می دانند چگونه با مدیران خود حرف بزنند. آنها از اینکه با مدیر خود به تنهایی روبه رو شوند، دستپاچه نمی شوند. 4. چالش پذیرند هنگام مواجهه با چالش های کاری، بیشتر افراد خود را کنار می کشند و می گویند نمی توانند کار خاصی برای حل مسئله انجام دهند. کارمندان خیلی موفق اما خود را وارد معرکه می کنند و دست به کار می شوند. برچسب ها: کارمندان - ارتقای شغلی - مدیران - مهارت های - موفق - ارتقای - هایی |
آخرین اخبار سرویس: |