مطالب مرتبط:
ارزش 770 میلیون دلاری توافق فروش تسلیحات تهاجمی آمریکا به عربستان سعودی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 14:402024-08-14اقتصادي

سعودی ها آسمانخراش هیدروژنی می سازند


یک شرکت املاک تحت کنترل عربستان سعودی، در اوایل سال میلادی آینده، ساخت یک برج اداری 50 طبقه یک میلیارد دلاری را در پایتخت اداری جدید مصر آغاز می کند که سوخت آن، - یک شرکت املاک تحت کنترل عربستان سعودی، در اوایل سال میلادی آینده، ساخت یک برج اداری 50 طبقه یک میلیارد دلاری را در پایتخت اداری جدید مصر آغاز می کند که سوخت آن، با هیدروژن پاک تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طراحی پیچیده و قیمت بالا، نشان می دهد شرکت املاک مگنوم (یکی از شرکت های تابعه گروه صنعتی عربستان سعودی راوابی هلدینگ) انتظار دارد مشتریان بین المللی، به پایتخت جدید مصر جذب شوند.

همچنین سرمایه گذاری بر روی هیدروژن پاک را نشان می دهد که با استفاده از انرژی تجدیدپذیر تولید می شود و هنوز در مقیاس گسترده اثبات نشده است.

مصر در مواجهه با رقابت منطقه ای، به دنبال آن است که خود را به عنوان یک قطب انرژی سبز معرفی کند.

وزارتخانه ها از ژوییه سال 2023، به این شهر منتقل شده اند، اما تعداد کمی از شهروندان به این شهر آمده اند و ساخت و سازها در زیرساخت هایی از جمله اتصالات ریلی ادامه دارد.

کریم دِی هوم، مدیرعامل این شرکت گفت: مگنوم به زودی طراحی دقیق برج بین المللی فوربس را آغاز می کند و هدفش، تکمیل ساخت آن تا سال 2030 است.


برچسب ها: عربستان سعودی - پایتخت اداری - هیدروژن - عربستان - اداری - سعودی - سال میلادی
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها آسمانخراش هیدروژنی می سازند

سعودی ها آسمانخراش هیدروژنی می سازند