مطالب مرتبط:
برگزاری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قزوین
یادواره شهدای ارتش در قزوین برگزار می شود
شهدای ارتش قزوین سرمایه نیروهای مسلح هستند
یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار خواهد شد
یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 15:152024-08-03سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ارتش در قزوین


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی گفت: مراسم گرامیداشت یاد شهید بابایی، شهید حسین لشگری و 2 هزار 950 شهید ارتش در قزوین در مزار شهدای این شهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در نشست خبری مشترک بنیاد شهید و ایثارگران و لشکر 16 زرهی قزوین که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: دو وظیفه عمده از جمله مطالبه گری، مطالبه گری به حق و روشنگری به عهده قشر خبرنگار است، جهاد تبیین همراه در سال های اخیر مورد تأکید رهبر انقلاب بوده و نقش خبرنگار در این حوزه بسیار مفید است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی با بیان اینکه تشریح اقدامات مثبت از دیگر وظایف قشر خبرنگار است، افزود: در شرایط کنونی که دشمن در تلاش است تا جای شهید و جلاد تغییر کند ما باید اقدامات پیشین را گفته و در ادامه تغییرات انجام شده را نیز تشریح کنیم.

وی ابراز کرد: برگزاری یادواره های شهدا به جهت روشنگری و یادآوری خود ما است تا مسیر آینده خویش را بتوانیم از سیره شهدا بیابیم که البته تبیین راه شهدا برای مردم نیز از رسالت خبرنگاران است.

این مسوول با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید حقایق جامعه، تلاش ها و زحمات را برای مردم منعکس کنند تصریح کرد: مراسم گرامی داشت یاد شهید بابایی، شهید حسین لشگری و 2 هزار 9


برچسب ها: مراسم گرامیداشت - خبرنگار - شهید - بنیاد شهید - مطالبه گری - برگزار - گرامیداشت
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ارتش در قزوین

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ارتش در قزوین