مطالب مرتبط:
امام جمعه تبریز: فعالیت فرهنگی نیازمند شناخت ذائقه مخاطب است
رونمایی و آغاز به کار شبکه فرهنگی تلویزیون اینترنتی دانشگاه شیراز
شناخت برترین های مسابقات نیمه آزاد کونگ فو خوزستان
بررسی فرصت های برگزاری رویدادهای فرهنگی در بناهای باستانی
«آکوگیم»؛ بازی سازی با رویکرد فرهنگی و تربیتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 15:052024-07-27سياسي

نیازسنجی و شناخت دائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اصل نیاز سنجی و شناخت دائقه مخاطب را از ضروریات کار فرهنگی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل ظهر شنبه در دیدار مدیر و کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با تاکید بر نیاز سنجی و شناخت ذائقه مخاطب به عنوان بایدهای ضروری یک کار فرهنگی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یا همان بچه های مسجد باید کانون وحدت بین عناصر مدیریتی و اجرایی خانه های خدا باشند و فعالیت خود را به جذب حداکثری جوانان و نوجوانان معطوف کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به رسالت های مهم نیروهای فرهنگی در مقابله با آسیب ها و هجمه های موجود خاطر نشان کرد: بچه های مسجد با پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه فرهنگی با دیگر نهادها باید از ظرفیت هنر و هنرمندان در جهت پیشبرد اهداف مذهبی و دینی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تأثیر مثبت فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: این فعالیت ها بیشتر بر محوریت تدوین برنامه های مختلف درحوزه برادران متمرکز بوده و امیدواریم برنامه ها و فعالیت های مربوط به حوزه بانوان نیز به شکل پررنگ تری دنبال شود.


برچسب ها: فرهنگی - کانون های فرهنگی هنری - نماینده ولی فقیه - کانون های فرهنگی - کار فرهنگی - بچه های مسجد - شناخت
آخرین اخبار سرویس:

نیازسنجی و شناخت دائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است

نیازسنجی و شناخت دائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است