مطالب مرتبط:
مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی
دختر قایقران به منتقدان فضای مجازی واکنش نشان داد
واکنش دفتر رییس جمهور به برخی خبرسازی ها در فضای مجازی
واکنش تند دختر قایقران ایرانی در المپیک به انتقادات در فضای مجازی +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 20:452024-07-30سياسي

رسانه ها و فعالان فضای مجازی پایبند به اصول اخلاق باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی به دور از ظواهر باید اصول و مبانی اخلاقی را مورد توجه و اهتمام جدی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی عصر سه شنبه در کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی که با حضور فعالان رسانه ای استان اردبیل در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در عصر حاضر به هم ریختگی و در عین حال سرعت انتشار اخبار و رویدادها را شاهد هستیم که ضرورت دارد صحت و دقت اخبار در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با برخط شدن فعالیت رسانه ای در شرایط کنونی دیگر هیچ گونه جای سرپوش گذاشتن به مسائل و موضوعات وجود ندارد و به صورت شفاف و روشن موضوعات و مسائل مطرح شده و مورد توجه فعالان و دست اندرکاران این عرصه قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز شاهد فعالیت خوب رسانه ها و فعالان فضای مجازی هستیم که هر چند در برخی از مسائل و موضوعات برخی ایرادات، اشکالات و آفت ها فعالیت های مؤثر در این بخش را تهدید می کند ولی در مجموع حرکت ها و فعالیت ها در این حوزه از سلامت و صحت بیشتری برخوردار است.

رجبی افزود: برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای و ارتقای توانمندی فضای مجازی بستری را فراهم می آورد تا فعالان این عرصه با نگاه بازتر و دید وسیع تر بتوا


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - استان اردبیل - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - اردبیل - رسانه - فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و فعالان فضای مجازی پایبند به اصول اخلاق باشند

رسانه ها و فعالان فضای مجازی پایبند به اصول اخلاق باشند