مطالب مرتبط:
پیام تسلیت امام جمعه تبریز برای شهادت اسماعیل هنیه
پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی شهادت اسماعیل هنیه
پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی شهادت اسماعیل هنیه
پیام امام جمعه شهرستان پارسیان در پی شهادت اسماعیل هنیه
امام جمعه و استاندار قزوین شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 22:102024-07-31سياسي

پیام تسلیت امام جمعه ایلام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی، شهادت مجاهد نستوه جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی، شهادت مجاهد نستوه جبهه مقاومت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ شهادت حاج اسماعیل هنیه مبارز خستگی ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی، سندی دیگر بر جنایت و توحش این رژیم جعلی است که به هیچ کدام از قواعد بین المللی پایبند نبوده و نیست و بار دیگر با این اقدام ددمنشانه، چهره زشت و پلید جنایتکارانه خود را برای مردم جهان آشکار کرد.

شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و عزیز در حالی که مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، نشان دهنده اوج ذلت، خواری و استیصال رژیم جنایتکار، کودک کش و جانی صهیونیستی در برابر عظمت و عزت ایستادگی ملت مظلوم فلسطین، مردم غزه و جبهه مقاومت است.

رژیم صهیونیستی که در منجلاب جنایت های خود در حال غرق شدن است، برای فرار از شکست های مفتضحانه خود در برابر جبهه مقاومت و ایستاد


برچسب ها: اسماعیل هنیه - نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه ایلام - مقاومت اسلامی فلسطین - جبهه مقاومت - مقاومت - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امام جمعه ایلام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

پیام تسلیت امام جمعه ایلام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه