مطالب مرتبط:
شهدای سوباشی مسیر امام حسین (ع) و یاران باوفایش را طی کردند
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان تهران که در تاریخ 26 اردیبهشت 1403 برگزار شده بود، عصر امروز چهارشنبه 4 مرداد 1403 در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر امام خمینی رحمه الله منتشر شد
شاخصه های مشترک قیام امام حسین(ع) و قیام مهدی موعود(ع
شاخصه های مشترک قیام امام حسین(ع) و قیام مهدی موعود(عج)
مراسم دهه دوم شهادت امام حسین(ع) در آستارا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 13:152024-07-26سياسي

شهدای سوباشی مسیر امام حسین (ع) و یارانش را طی کردند


، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت شهدای سایت رادار سوباشی و نقش خطیر پدافند در طول دوران دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: بسم رب الشهدا و الصدیقین نیرو های مسلح کشورمان در طول تاریخ ایران اسلامی تاکنون با تعهد، پشتکار، ایثار و تأسی از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نیز تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده، موجب امنیت بی بدیل در سراسر مرز های کشورمان شده اند.

دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی ملت و نیرو های مسلح کشورمان در طول دوران جنگ تحمیلی است و تبیین ابعاد مختلف و دستاورد های این جنگ نابرابر، برای نسل جوان و نیرو های انقلابی، مهم و حائز اهمیت است.

آگاهی نسل جوان کشورمان نسبت به علوم و معارف دفاع مقدس و نیز عملیات های غرور آفرین نیرو های مسلح کشورمان در برهه های مختلف؛ به ویژه در برابر گروهک های ضد انقلاب، موجب ثبات همه جانبه کشورمان و نیز ارتقا قدرت بازدارندگی ایران پهناور شده است.

دستاورد های فراوان دفاع مقدس برای ملت ایران در حوزه های دفاعی و نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بین المللی و روحیات خودباوری و تکیه بر دانش داخلی بسیار ارزشمند و غیر قابل توصیف است.


برچسب ها: کشورمان - دفاع مقدس - نیروی پدافند هوایی ارتش - نیرو - امیر سرتیپ صباحی فرد - انقلاب - نیروی پدافند هوایی
آخرین اخبار سرویس:

شهدای سوباشی مسیر امام حسین (ع) و یارانش را طی کردند

شهدای سوباشی مسیر امام حسین (ع) و یارانش را طی کردند