مطالب مرتبط:
پانزدهمین سکاندار وزارت فرهنگ؛ بازگشت دوباره سیدعباس صالحی به ساختمان بهارستان
اولین وزیری که رهبری با انتخاب او موافقت کردند کیست؟
رای اعتماد صددرصدی بهارستان به کابینه پیشنهادی پزشکیان/ کمترین میزان رای متعلق به کیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 16:202024-08-21سياسي

برای وزیری که دوباره به بهارستان آمد


سیدعباس صالحی که برای دومین بار سکان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست گرفت، کیست؟ - سیدعباس صالحی که برای دومین بار سکان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست گرفت، کیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس صالحی شریعتی که وزیری تازه کار و ناآشنا به ساختار وزارت ارشاد نیست، متولد 1342 در مشهد و دارای تحصیلات دکترای فلسفه است؛ او دروس مقدماتی را در مدرسه موسوی نژاد و دروس سطح را در خدمت حجج الاسلام صالحی، مدرسی و فلسفی گذراند، در حوزه علمیه قم از دروس آیت الله وحید خراسانی بهره مند شد، همچنین در مباحث فلسفی از ابراهیمی دینانی، انصاری شیرازی و حسن زاده آملی بهره برده است.

سیدعباس صالحی در دولت یازدهم به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد و در 28 مهر 1395 بعد از استعفای سیدرضا صالحی امیری، وزیر وقت فرهنگ به سرپرستی این وزارتخانه منصوب و در 17 مرداد 1396 از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و توانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

وی از 18 خرداد 1401 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات و روزنامه اطلاعات و مدیرمسئول این روزنامه منصوب شد.

سردبیری مجله حوزه، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خراسان، عضو هیئت مدیره و عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی، مد


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - سیدعباس صالحی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

برای وزیری که دوباره به بهارستان آمد

برای وزیری که دوباره به بهارستان آمد