مطالب مرتبط:
آتش سوزی پارک کالیفرنیا
2 مورد آتش سوزی در جنگل های بخش کبگیان مهار شد
آتش سوزی موتور سیکلت و مصدومیت راکب آن در مشهد
ابداع ابزاری برای پیش بینی بهتر مکان و زمان وقوع آتش سوزی ها
ابداع ابزاری برای پیش بینی بهتر مکان و زمان وقوع آتش سوزی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 14:002024-07-29حوادث

تکرار آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد/ تجهیزات همچنان نامناسب است


ربیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از تداوم اطفاء حریق گسترده در کارخانه ریسندگی قیام نخ در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی یزد خبر داد.

- یزد- ربیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از تداوم اطفاء حریق گسترده در کارخانه ریسندگی قیام نخ در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی یزد خبر داد.

سعید پاک سرشت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدارهای مکرر مبنی بر تأمین تجهیزات آتش نشانی برای شهرک صنعتی یزد، اظهار کرد: وقوع حوادث متعدد به ویژه آتش سوزی های گسترده، اهمیت توجه به این هشدارها را نشان می دهد اما متأسفانه هنوز اقدامی برای تجهیز شهرک صنعتی به تجهیزات آتش نشانی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه خرید تجهیزات آتش نشانی برای شهرک از اهمیت بسزایی برخوردار است و اهتمام مسئولان استان را می طلبد، اعلام کرد: آتش سوزی های متعدد و بزرگ در شهرک صنعتی یزد ابعاد وسیع و خسارات گسترده ای دارد اما هنوز برای تجهیز ایستگاه آتش نشانی شهرک به تجهیزات مورد نیاز و کافی اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به آتش سوزی اخیر در کارخانه ریسندگی و آتش سوزی سال گذشته بخش سردخانه کارخانه طراوت که دو حادثه بزرگ و با خسارت بالا در استان یزد بودند، خواستار پیگیری مطالبات مطرح شده از سوی آتش نشانی برای تسریع در امدادرسانی و افزا


برچسب ها: تجهیزات آتش نشانی - شهرک صنعتی - آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - منطقه ویژه اقتصادی - سازمان آتش نشانی - شهرک
آخرین اخبار سرویس:

تکرار آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد/ تجهیزات همچنان نامناسب است

تکرار آتش سوزی در شهرک صنعتی یزد/ تجهیزات همچنان نامناسب است