مطالب مرتبط:
مشاهده کفتار راه راه در شهرستان خوسف
مشاهده کفتار راه راه در شهرستان خوسف خراسان جنوبی
مشاهده کفتار راه راه در شهرستان خوسف
کفتار راه راه برای نخستین در خوسف مشاهده شد
شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-17اجتماعي

گونه نادر« کفتار راه راه» در شهرستان خوسف مشاهده شد


رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: برای اولین بار کفتار «راه راه» در شهرستان خوسف خراسان جنوبی مشاهده و از آن تصویربرداری شد.

- بیرجند- رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: برای اولین بار کفتار راه راه در شهرستان خوسف خراسان جنوبی مشاهده و از آن تصویربرداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از مشاهده و تصویربرداری کفتار راه راه برای اولین بار در شهرستان خوسف خبر داد.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: تعدادی از عکاسان حیات وحش استان (بهزاد نخعی، امیر حسین توحیدی، سجاد نخعی و اسحاق شرفی) پس از هفته ها تلاش توانستند از این گونه زیبا و منحصر به فرد برای اولین بار در حوزه شهرستان خوسف تصویر برداری کنند.

دادی گفت: تا به حال گزارش مستندی مبنی بر حضور این نوع حیوان در این شهرستان منتشر نشده و این مشاهده و مستند سازی برای اولین بار صورت می پذیرد.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف با بیان اینکه کفتار راه راه در لیست سرخ جهانی (IUCN) و در طبقه در شرف تهدید واقع شده است، ادامه داد: تصاویر و فیلم های تهیه شده از کفتار به همراه مختصات و موقعیت جغرافیایی، زمان و تاریخ دقیق ثبت تصاویر در بررسی ها و پژوهش های آتی این گونه جانوری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: شهرستان خوسف - شهرستان - حفاظت محیط زیست - تصویربرداری - خوسف - مشاهده - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

گونه نادر« کفتار راه راه» در شهرستان خوسف مشاهده شد

گونه نادر« کفتار راه راه» در شهرستان خوسف مشاهده شد