مطالب مرتبط:
یک میلیون و 500 هزار خدمت به زائران حج امسال ارائه شد
ارائه یک میلیون و 500 هزار خدمت به زائران حج/ فعالیت ربات نجاتگر
جزییات دریافت تسهیلات 500 میلیون تومانی خرید خودرو
وام 500 میلیون تومانی خرید خودرو بانک ملی | دریافت وام فوری با سپرده کم برای همه
وام 500 میلیون تومانی خرید خودرو بانک ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 00:102024-07-28اجتماعي

ارائه یک میلیون و 500 هزار خدمت هلال احمر در حج امسال


،  پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امشب 7 مرداد 1403 در برنامه صف اول شبکه خبر در خصوص برنامه های هلال احمر برای زائران حج تمتع در سال جاری توضیح داد.

عملیات حج امسال با برنامه ریزی بود/ معاینات حجاج پیش از اعزام انجام شدسوال: با آخرین فعالیت جمعیت هلال احمر و عملیات گسترده ای که در حج امسال داشتید شروع کنیم، چه کار هایی انجام شد؟ کولیوند: در خصوص حج ما تدارکات خوبی را دیدیم برنامه ریزی های خیلی خوبی را انجام دادیم، پزشکان مان را قبلا انتخاب کردیم همه زائران عزیز را بر اساس دستورالعملی که فرهنگستان علوم پزشکی هم هماهنگ کرده بودند و به تصویب حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای نواب هم رسیده بود، آزمایش ها و معاینات حجاج مان را بر اساس آن انجام دادیم و الحمدالله توانستیم که یکی گروه خوبی از پزشکان مان را اعزام کنیم به حج.

ما در مدینه یک مرکز اصلی داشتیم و چند درمانگاه شبانه روزی که خدمت رسانی می کرد به زائران، در مکه یک بیمارستان مجهز داشتیم که آی سی یو، سی سی یو، بخش بستری خواهران، بخش بستری برادران، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه و خیلی امکانات عالی و تر و تمیز و مرتبی را داشت.


برچسب ها: هلال احمر - جمعیت هلال احمر - برنامه - برنامه ریزی - فرهنگستان علوم پزشکی - رییس جمعیت هلال احمر - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

ارائه یک میلیون و 500 هزار خدمت هلال احمر در حج امسال

ارائه یک میلیون و 500 هزار خدمت هلال احمر در حج امسال