مطالب مرتبط:
به تعامل با نمایندگان مجلس نیاز داریم/ رفع مشکلات کادر درمان ضروری است
وزرا برای رفع مشکلات مردم ابتکار داشته باشند
دولت با رفع مشکلات مردم سرمایه اجتماعی خود را حفظ می کند
غضنفرآبادی: تلاش ما تعامل مثبت با دولت چهاردهم است
اعلام حمایت رؤسای ستادهای سلامت نامزدهای ریاست جمهوری از دکتر ‎ظفرقندی/ سخنگوی اسبق وزارت بهداشت با اشاره به حمایت وزیران بهداشت پیشین از وزیر بهداشت پیشنهادی پزشکیان: قریب 40 سال تجربه صدارت نظام سلامت پای کار سلامت در دولت چهاردهم آمده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 23:052024-08-16پزشكي

ظفرقندی : اساس کار من تعامل مثبت برای رفع مشکلات مردم است


ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: کمبود دارو یک مشکل جدی حوزه سلامت است که فقط به حوزه سلامت محدود نمی شود بلکه این مشکل اجتماعی و امنیتی در کشور نیز هست که باید با اولویت ویژه به آن توجه شود.

- ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: کمبود دارو یک مشکل جدی حوزه سلامت است که فقط به حوزه سلامت محدود نمی شود بلکه این مشکل اجتماعی و امنیتی در کشور نیز هست که باید با اولویت ویژه به آن توجه شود.

محمدرضا ظفرقندی بر تعامل دو جانبه با نمایندگان مجلس برای شناسایی و رفع نیاز های مردم در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: علاوه بر رفع تعارض منافع در حوزه دارو، باید با ایجاد منابع پایدار و توجه به ساختار و نیروی انسانی مشکلات این بخش را حل کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی که از سوی رییس جمهور برای تصدی وزارت بهداشت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است، در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد کابینه، درباره برآیند جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس برای بررسی برنامه هایش اظهار داشت: ما به یک ارتباط خوب، فعال و دو طرفه با نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات و ارایه خدمت به مردم نیاز داریم.

  وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در تعامل با مردم باید نیاز ها را ارایه کنند و وزارت بهداشت در مناطق مختلف این نیاز ها را برطرف نماید، افز


برچسب ها: حوزه سلامت - سلامت - وزیر پیشنهادی - حوزه - مشکل - درمان و آموزش - کمبود دارو
آخرین اخبار سرویس:

ظفرقندی : اساس کار من تعامل مثبت برای رفع مشکلات مردم است

ظفرقندی : اساس کار من تعامل مثبت برای رفع مشکلات مردم است