مطالب مرتبط:
لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان زنجان
تکمیل واحدهای نهضت ملی در زنجان نیازمند پرداخت تسهیلات است
استاندار زنجان: همه دستگاه ها برای تسریع در اجرای طرح مسکن ملی پای کار باشند
زنجان پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن
زنجان پیش رو در طرح نهضت ملی مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 16:052024-08-20اقتصادي

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تسهیل روند فرآیند پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شبکه بانکی تاکید کرد.

- زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تسهیل روند فرآیند پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شبکه بانکی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله سختی رسیده ایم، اظهار کرد: به نسبت سایر استان ها پیشرفت قابل توجهی در اجرای این طرح داریم و در کشور پیشرو هستیم، ولی مشکلات بسیار زیادی داریم.

وی با بیان اینکه متقاضیان خیلی به سختی آورده خود را تأمین می کنند و این موضوع قابل درک است، گفت: شبکه بانکی هم در تأمین منابع مالی پروژه ها دچار مشکل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیمانکاران هم در حد توان خود در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن سرمایه گذاری کردند، ادامه داد: شرایط سخت شده است و باید تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد.

قزوینیان افزود: متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات مؤثر با


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - استان زنجان - پرداخت تسهیلات - راه و شهرسازی - زنجان - استان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان