مطالب مرتبط:
بهره برداری از 300 کیلومتر خطوط ریلی تا پایان سال
رشد 106 درصدی تولید واگن باری/ 883 کیلومتر خط ریلی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید
اعلام برنامه تامین برق صنایع بزرگ/ برق صنایع انرژی بر با بهره برداری از نیروگاه های جدید تا پایان سال 1404 تامین می شود/ صنایع تا سال آینده نیروگاه هایی با ظرفیت تولید 10 هزار مگاوات برق احداث می کنند
فاز اول مجتمع تحقیقاتی و درمانی جهاد دانشگاهی قزوین سال آینده به بهره برداری می رسد
چاه های آب غیرمجاز بدون پروانه بهره برداری مسدود می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:152024-08-05اقتصادي

بهره برداری از 300 کیلومتر خط ریلی جدید تا پایان سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در یک نشست خبری که صبح امروز دوشنبه 15 مردادماه برگزار شد، - مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث و بهره برداری از 883 کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم، از آماده سازی حدود 300 کیلومتر خط ریلی جدید برای بهره برداری تا پایان سال 1403 خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در یک نشست خبری که صبح امروز دوشنبه 15 مردادماه برگزار شد، گفت: در 33 ماه دولت سیزدهم، 883 کیلومتر خط ریلی احداث و بهره برداری شد که از این میزان 390 کیلومتر خط اول، 320 کیلومتر خط دوم و 164 کیلومتر خطوط اتصال بنگاه های اقتصادی به شبکه ریلی بود.

وی افزود: در دولت سیزدهم افتتاح نمایشی صورت نگرفت و همه افتتاح ها پس از بهره برداری صورت گرفته است.

صالحی گفت: پیش بینی می شود که تا پایان سال 1403 نیز حدود 300 کیلومتر خط ریلی جدید بهره برداری شود که آماده سازی این خطوط در حال انجام است.

وی در ادامه توضیح داد: در ابتدای دولت سیزدهم، با شرایط کرونا مواجه بودیم و یکی از مهم ترین موضوعات در حوزه ریلی، مبحث ارز بود و تغییرات قیمت ارز منجر به افزایش هزینه های راه آهن شد.


برچسب ها: راه آهن جمهوری اسلامی ایران - شرکت راه آهن جمهوری اسلامی - مدیرعامل شرکت راه آهن - جمهوری اسلامی ایران - بهره برداری - کیلومتر - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 300 کیلومتر خط ریلی جدید تا پایان سال

بهره برداری از 300 کیلومتر خط ریلی جدید تا پایان سال