مطالب مرتبط:
دستگیری سارقان علائم و تابلوهای جاده ای در زابل
تصاویر/ تجمع مردم تبریز در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه
پیام تسلیت شهردار تبریز در پی شهادت اسماعیل هنیه
اجلاسیه شهدای غریب در تبریز برگزار می شود
برگزاری مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی در تبریز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-01حوادث

دستگیری سارقان زورگیر احشام در تبریز


رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری 3 سارق و یک نفر مالخر احشام و کشف 5 راس انواع احشام در شهرستان تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری 3 سارق و یک نفر مالخر احشام و کشف 5 راس انواع احشام در شهرستان تبریز خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت به روش زورگیری احشام از یک نفر شاکی مسن که سارقان با ایراد ضرب، شتم و بستن دست و پای ایشان اقدام به سرقت بعنف 5 رأس احشام نمودند، با توجه به ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی در کمترین زمان ممکن، علیرغم عدم وجود هرگونه اطلاعات کافی از سارقان با استفاده از توان علمی و تخصصی این پلیس اقدام به شناسایی هویت اصلی سارقان شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان با تجمیع سرنخ های موجود در پرونده و شناسایی خودروی مورد استفاده سارقان در نهایت موفق به شناسایی هویت اصلی 3 نفر از سارقان حرفه و سابقه دار شده و پس از احصاء محل مخفیگاه ایشان با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیات های جداگانه اقدام به دستگیری متهمان نموده و جهت ادامه پی جویی به پلیس آگاهی دلالت شدند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - احشام - پلیس آگاهی - آذربایجان - سارقان - سارق - دستگیری
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر احشام در تبریز

دستگیری سارقان زورگیر احشام در تبریز