مطالب مرتبط:
مقام روس: مسکو آماده مذاکره با کی یف است
مقام روس: مسکو آماده مذاکره با کی یف است
عصبانیت مقام ارشد روس از المپیک: یک نمایش نفرت انگیز است
مولدوای یک دیپلمات روس را عنصر نامطلوب اعلام کرد
اقامه نماز بر پیکر شهید اسماعیل هنیه توسط مقام معظم رهبری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 23:502024-08-01بين الملل

مقام روس: مسکو آماده مذاکره با کی یف است


 ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز 21 فوریه سال 2022 (دوم اسفند 1400) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

-  ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز 21 فوریه سال 2022 (دوم اسفند 1400) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

والنتینا ماتوینکو رییس شورای فدراسیون روسیه با بیان اینکه ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور پیش تر ابتکاراتی را برای حل مسالمت آمیز جنگ در اوکراین ارائه کرده است، تاکید کرد: مسکو آماده مذاکره با کی یف است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، ماتوینکو با بیان اینکه مسکو با در نظر گرفتن منافع ملی روسیه آماده مذاکره با کی یف است، اظهار کرد: اوکراین باید واقعیت های موجود را بپذیرد و مسکو بلافاصله پس از خروج نیروهای اوکراینی از مناطق جدید روسیه که به قلمرو این کشور ملحق شده اند، آتش بس خواهد داد و آمادگی خود را برای مذاکره اعلام خواهد کرد.

  ماتوینکو در ادامه با یادآوری اینکه برای شروع مذاکرات صلح، کی یف همچنین باید از قصد خود برای پیوستن به ناتو دست بکشد، خاطرنشان کرد: مسکو خواهان یک اوکراین بی طرف و عاری از سلاح های اتمی است.


برچسب ها: ولادیمیر پوتین - رییس جمهور روسیه - رییس جمهور - جمهور - مسکو - روسیه - مذاکره
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: مسکو آماده مذاکره با کی یف است

مقام روس: مسکو آماده مذاکره با کی یف است