مطالب مرتبط:
دیدار جلالی با معاون وزیر امور خارجه روسیه
رییس سازمان اوقاف ایران با وزیر امور اسلامی، ارشاد و دعوت عربستان سعودی دیدار کرد
تصاویر/ دیدار معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی با نماینده ولی فقیه در لرستان
وزارت امور خارجه ایران به حوادث بنگلادش واکنش نشان داد
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه: همه ایرانیان در بنگلادش در سلامتی کامل هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 16:002024-08-06بين الملل

دیدار جلالی با معاون وزیر امور خارجه روسیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «کاظم جلالی» سفیر کشورمان در روسیه با سرگیی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور بریکس و سازمان های بین المللی دیدار و پیرامون همکاری های 2 و چندجانبه ایران و روسیه گفتگو کرد.

- سفیر کشورمان در روسیه با معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور بریکس و سازمان های بین المللی دیدار و پیرامون همکاری های دو و چندجانبه ایران و روسیه گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه با سرگیی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور بریکس و سازمان های بین المللی دیدار و پیرامون همکاری های 2 و چندجانبه ایران و روسیه گفتگو کرد.

در این دیدار روابط 2 کشور را رو به توسعه خواند و تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با مسعود پزشکیان، رییس جمهور کشورمان و شرکت رییس دومای دولتی فدراسیون روسیه در مراسم تحلیف رییس جمهور ایران را موید این روابط خواند و از موضع روسیه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تشکر کرد.

ریابکوف اظهار داشت: روسیه در تمامی مجامع بین المللی ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرده و اتفاقات اخیر خاورمیانه را ناشی از حمایت های بی دریغ آمریکا و غرب از اسراییل می داند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه روسیه - معاون وزیر امور خارجه - روسیه - سازمان های بین المللی - وزیر امور خارجه - معاون وزیر - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جلالی با معاون وزیر امور خارجه روسیه

دیدار جلالی با معاون وزیر امور خارجه روسیه