مطالب مرتبط:
آخر هفته تلویزیون با فیلمی به یاد سعید راد
لذت دیدن «عقاب ها» به یاد سعید راد/ سومین پادشاهی در شبکه چهار
فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
فیلم های آخر هفته تلویزیون (18 و 19 مرداد 1403) + خلاصه داستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-08فرهنگي

آخر هفته تلویزیون با فیلمی به یاد سعید راد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «طلا»، «خداحافظ رفیق»، «سی و سه روز»، «سربازان کوچک»، «لبنان عشق من»، - شبکه های تلویزیونی در کنار پخش چند نوستالژی، فیلم های جدیدی همچون تانگ و من ، ماه و برادر تدارک دیده که روی آنتن می روند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن طلا ، خداحافظ رفیق ، سی و سه روز ، سربازان کوچک ، لبنان عشق من ، عقاب ها ، به وقت پیروزی ، مواجهه ، ماه ، پادشاهی 3 ، چهار بچه و نصفی ، مدفن کرم های شب تاب ، تانگ و من ، تیرانداز ، روحینا ، افشاگر ، کیت و لئوپولد ، آدم کوچولوها ، نخ و سوزن ، برادر ، اعتراف یک پلیس ، چند مرد خوب ، ترافیک ، ماهی فضانورد ، شهر حیوانات ، پسر ابری ، فیل شعبده باز ، بازی سرمایه ، مزار شریف ، بوگووی و موریتانیایی ؛ پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مردادماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

جزییات پخش این فیلم ها را در ادامه ببینید: شبکه یک با طلا و خداحافظ رفیق فیلم سینمایی طلا به کارگردانی ریما گاگتی ، پنجشنبه 18 مردادماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی اکشای کومار و مونی روی؛ مربوط به سال 1946 و زمانی که هند به بریتانیا وابسته است و به عنوان یک کشور مستقل حق تصمیم گیری در امور کشورش را ندارد،


برچسب ها: تلویزیون - فیلم های سینمایی - تلویزیونی - شبکه های تلویزیونی - فیلم - خبرگزاری - سربازان
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته تلویزیون با فیلمی به یاد سعید راد

آخر هفته تلویزیون با فیلمی به یاد سعید راد