مطالب مرتبط:
ایرج طهماسب به «هفت» می آید
ام باپه: اسم رئال مادرید با جام می آید؛ مدت ها منتظر چنین شب هایی بودم
بمب نقل و انتقالات لیگ آزادگان از لیگ برتر بوسنی می آید.
«خالی» به صحنه می آید/ آغاز یک همکاری تازه
حمایت حزب اعتدال و توسعه از کابینه پیشنهادی پزشکیان/ برخوردهای تند و غیرمنصفانه آمیخته با سهم خواهی دور از انتظار بود/ بر همگان تکلیف است که منتخب ملت را با تمام توان حمایت کنند تا دولت بتواند بر انبوه مشکلات بازمانده از گذشته فائق آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 15:252024-08-15فرهنگي

ایرج طهماسب به «هفت» می آید


قسمت چهاردهم از برنامه «هفت» فردا شب با بررسی فیلم «در آغوش درخت» و پرونده ویژه پیرامون «سینما و نسل جدید» از ساعت 22 در شبکه نمایش پخش می شود.

- قسمت چهاردهم از برنامه هفت فردا شب با بررسی فیلم در آغوش درخت و پرونده ویژه پیرامون سینما و نسل جدید از ساعت 22 در شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، چهاردهمین قسمت از برنامه سینمایی هفت فرداشب جمعه، 26 مردادماه از ساعت 22 به آنتن شبکه نمایش می رود.

در این برنامه میز پرونده ویژه با حضور ایرج طهماسب، عباس جواهری و سید حمیدرضا قادری به موضوع سینما و نسل جدید (نسل z) اختصاص دارد.

در میز نقد سینمای ایران نیز امیر قادری و رضا صدیق، در حضور بابک خواجه پاشا و سجاد نصراللهی نسب به نقد و بررسی فیلم در آغوش درخت می پردازند.

با تغییر ساعت پخش از این هفته؛ برنامه سینمایی هفت به تهیه کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی جمعه شب ها ساعت 22 روی آنتن شبکه نمایش می رود.

انتهای پیام


برچسب ها: برنامه - برنامه سینمایی هفت - پرونده ویژه - سینما - شبکه نمایش - برنامه سینمایی - نسل جدید
آخرین اخبار سرویس:

ایرج طهماسب به «هفت» می آید

ایرج طهماسب به «هفت» می آید