مطالب مرتبط:
خبرنگاران فعال بهاباد یزد تجلیل شدند
رونمایی ازطرح اقدامات نرم افزاری احیای دریاچه ارومیه
حسین مرعشی: کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی مسیری جز اصلاح روابط خارجی و احیا برجام ندارد/ روابط ایران و آمریکا فراتر از حاکمیت دموکرات یا جمهوری خواه است/ پزشکیان باید بتواند حمایت رهبری را در مذاکرات داشته باشد
ارتقای معیشت کشاورزان در راستای احیای دریاچه ارومیه مورد توجه قرار گیرد
حمایت مهاجم سابق پرسپولیس از تفتیان + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-06سياسي

احیای 34 واحد راکد و نیمه فعال یزد با حمایت صندوق کارآفرینی


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد با اشاره به اشتغالزایی برای چهار هزار و 757 نفر در قالب پرداخت تسهیلات این صندوق طی دولت سیزدهم، گفت: این صندوق با پرداخت 715 میلیارد ریال تسهیلات در جهت احیای 34 واحد راکد و نیمه فعال استان حمایت داشته است.

- ایسنا/یزد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد با اشاره به اشتغالزایی برای چهار هزار و 757 نفر در قالب پرداخت تسهیلات این صندوق طی دولت سیزدهم، گفت: این صندوق با پرداخت 715 میلیارد ریال تسهیلات در جهت احیای 34 واحد راکد و نیمه فعال استان حمایت داشته است.

سید عباس امامی میبدی صبح امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر و تبریک روز خبرنگار و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه دبیر کل دفتر سیاسی حماس با اقدام رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: حرفه خبرنگاری، شغلی حساس، شریف و سخت است که اگر اخلاص و ایمان در آن نباشد، اخبار به درستی در جامعه منعکس نخواهد شد.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید با هدف حمایت از فرصت های شغلی ایجاد شده و بنا بر سیاست دولت های مختلف، فعالیت این صندوق گسترش یافته است.

امامی گفت: تسهیلات این صندوق عمدتاً در قالب تسهیلات قرض الحسنه است در راستای ایجاد، رونق و گسترش اشتغال در جامعه به متقاضیان پرداخت می شود.


برچسب ها: صندوق کارآفرینی - صندوق کارآفرینی امید - صندوق - تسهیلات - کارآفرینی - پرداخت تسهیلات - کارآفرینی امید
آخرین اخبار سرویس:

احیای 34 واحد راکد و نیمه فعال یزد با حمایت صندوق کارآفرینی

احیای 34 واحد راکد و نیمه فعال یزد با حمایت صندوق کارآفرینی