مطالب مرتبط:
جهاد دانشگاهی مقبولیت بالایی در جامعه دارد
مرکز فناوری سفال و سرامیک جهاد دانشگاهی همدان / قرار است اصلاح شود
جهاد دانشگاهی، یک ظرفیت امیدبخش است
فرماندار دلفان: فعالیت های جهاد دانشگاهی می تواند به توسعه ی لرستان کمک کند
جهاد دانشگاهی در حوزه اصلاح الگوی آموزشی قرآن تلاش کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-03سياسي

جهاد دانشگاهی می تواند مبدا تحولات بیش تر در جامعه باشد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی با نیروی انسانی کار آمدی که دارد می تواند مبدا تحولات بیشتری در جامعه باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی با نیروی انسانی کار آمدی که دارد می تواند مبدا تحولات بیشتری در جامعه باشد.

غلامرضا آقابابایی در گفت و گو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: ضایعه ای که برای حماس اتفاق افتاده قطعا توسط جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در 16 مردادماه، افزود: جهاد دانشگاهی نهاد عمومی غیر دولتی و از مجموعه های دانشگاهی بوده که با نگاه جهادی و به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی در حال فعالیت است.

آقابابایی با تاکید بر اینکه در دنیا دانشگاه مبدا تحول است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها به انجام کار جهادی تاکید و بیان کردند جز با کار جهادی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم، کار جهادی بن بست ها را می شکند و عامل پیروزی هاست، در حقیقت جهاد دانشگاهی مجموعه جهادی است که مبدا تحولاتی در کشور بوده و در آینده نیز باید چنین باشد.


برچسب ها: دانشگاه جامع علمی کاربردی - چهارمحال و بختیاری - دانشگاه - جهاد دانشگاهی - رییس دانشگاه - دانشگاه جامع - علمی کاربردی
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی می تواند مبدا تحولات بیش تر در جامعه باشد

جهاد دانشگاهی می تواند مبدا تحولات بیش تر در جامعه باشد