مطالب مرتبط:
حمایت نمایندگان از برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات و جهاد کشاورزی در کمیسیون امور داخلی/ سابقه سیاسی ظفرقندی با نقدهای جدی از سوی اعضای کمیسیون مواجه شد
موافقت اعضای کمیسیون آموزش با برنامه های چهار وزیر پیشنهادی
برنامه وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون آموزش بررسی شد
مطالبه اعضای کمیسیون کشاورزی از وزیر پیشنهادی نفت برای عمل به مسئولیت های اجتماعی
نقد اعضای کمیسیون شوراها به سابقه سیاسی کاری های وزیر پیشنهادی بهداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 22:352024-08-14سياسي

برنامه وزیر پیشنهادی علوم مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت


رییس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بررسی و به رای گذاشته شد.

- رییس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بررسی و به رای گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی رأی اعتمادبه برنامه های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در جمع خبرنگاران، گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بررسی و به رأی گذاشته شد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر اینکه با برنامه های چهار وزیر یاد شده در کمیسیون آموزش موافقت شد، افزود: مقرر است در روزهای آینده در صحن علنی برنامه وزرای بررسی شده به رأی گذاشته شود.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم با اکثریت آرا پذیرفته شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم با برنامه های وزرای پذیرفته شده با قدرت شکل بگیر


برچسب ها: کمیسیون آموزش - کمیسیون - آموزش - تحقیقات - علوم و تحقیقات - بهداشت و درمان - فناوری
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزیر پیشنهادی علوم مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت

برنامه وزیر پیشنهادی علوم مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت