مطالب مرتبط:
فرمانده کل انتظامی کشور وارد مرز شلمچه شد
فرمانده فراجا شرق استان تهران:آرامشی که در جامعه وجود دارد حاصل اتحاد دستگاههای امنیتی است
جانشین فرمانده فراجا: طرح نور تعطیل بردار نیست/در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم/ تغییر دولت ها خللی در اجرای طرح به وجود نمی آورد
جانشین فرمانده فراجا: طرح نور تعطیل بردار نیست
جانشین فرمانده فراجا: طرح نور تعطیل بردار نیست/ تغییر دولت ها خللی در اجرای طرح به وجود نمی آورد/ در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 17:002024-07-24اجتماعي

فرمانده فراجا در شلمچه


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی: زائران اربعین بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان ؛ فرمانده فراجا امروز با حضور در مرز بین اللملی شلمچه از پایانه بازدید و روند آماده سازی زیرساخت های تردد زائران را بررسی کرد.

سردار احمدرضا رادان گفت: همه اقدامات لازم در مرز های هفتگانه کشور برای تردد زائران اربعین حسینی توسط نیرو های انتظامی و مرزبانی انجام شده است.

امنیت از مرکز تا مرز های هفتگانه کاملا برقرار خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در آمادگی کامل قرار دارد تا ضمن کاهش حوادث رانندگی، به تردد آسان زائران کمک کند.

سردار رادان با اشاره به اینکه روزانه حدود 60 هزار درخواست از طریق پایگاه پلیس من برای صدور گذر زیارتی ثبت می شود گفت: گذرنامه ها پس از صدور به درب منازل متقاضیان ارسال می شود.

مردم تهیه گذرنامه زیارتی خود را به روز های آخر موکول نکنند و از امروز برای دریافت آن اقدام کنند، زیرا بدون گذرنامه معتبر امکان شرکت در مراسم اربعین را نخواهند داشت.

سردار رادان با قدردانی از کشور عراق در همکاری با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در روابط دیپلماتیک و بین الملل بررسی ها انجام شده و امروز در بالاترین سطح همکاری با کشور عراق قرار داریم.


برچسب ها: فرمانده - زائران اربعین - فرمانده فراجا - زائران - پلیس راهنمایی و رانندگی - انتظامی - گذرنامه
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده فراجا در شلمچه

فرمانده فراجا در شلمچه