مطالب مرتبط:
چگونه گذرنامه زیارتی دریافت کنیم؟
چگونه گذرنامه زیارتی برای شرکت در پیاده روی اربعین دریافت کنیم؟
ثبت نام روزانه 1 هزار و 200 لرستانی برای دریافت گذرنامه زیارتی
گذرنامه اربعین 1403 | چگونه می توان گذرنامه اربعین را آنلاین دریافت کرد؟/مدارک برای دریافت گذرنامه اربعین
ثبت نام 4 هزار زائر لرستانی برای گذرنامه زیارتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 11:502024-07-31حوادث

دریافت گذرنامه زیارتی در کمتر از 72 ساعت


رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس گفت: شهروندان می توانند در کمتر از 72 ساعت گذرنامه زیارتی خود را با مبلغ 65 هزار دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به درخواست شهروندان و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت: شهروندان می توانند در کمتر از 72 ساعت با مراجعه به سامانه پلیس و ثبت درخواست خود تنها با پرداخت مبلغ 65 هزارتومان گذرنامه زیارتی خود را با اعتبار 5 ساله دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت گذرنامه زیارتی به دو روش امکان پذیر است افزود: روش اول، ثبت نام در سامانه سخا و روش دوم استفاده از نرم افزار موبایلی پلیس من است وهمچنین برای ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی سخا، سامانه سخا با وارد شدن به سامانه پنجره خدمات فراجا درخواست خود را می توانند ثبت کنند.

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه افراد مشمول خدمت نیز باید نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام نمایند؛ افزود: افراد اتباع داری اقامت نیز می توانند پروانه گذر خود را از طریق دفاتر ثبت اقامت و کارت آمایشی دریافت کنند.


برچسب ها: گذرنامه - فرماندهی انتظامی فارس - فرماندهی انتظامی - پلیس امنیت عمومی - مهاجرت و گذرنامه - رییس اداره - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

دریافت گذرنامه زیارتی در کمتر از 72 ساعت

دریافت گذرنامه زیارتی در کمتر از 72 ساعت