مطالب مرتبط:
تصادف در جاده گچساران به بهبهان سه کشته بر جای گذاشت
عارف: نباید با مردم برخورد خشن شود
واکنش دادستان نظامی تهران درباره ویدیوی برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان: مأموران حاضر در صحنه شناسایی و احضار شده اند
عارف به برخورد اخیر گشت ارشاد با دو دختر واکنش نشان داد
عارف: نباید با مردم برخورد خشن شود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 22:202024-08-07حوادث

3 کشته و 5 مصدوم به دنبال برخورد دو سمند در گچساران


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو سواری سمند در محور گچساران - بهبهان جان 3 نفر را گرفت و 5 مصدوم برجای گذاشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو سواری سمند در محور گچساران - بهبهان جان 3 نفر را گرفت و 5 مصدوم برجای گذاشت.

محمدامین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی گچساران مبنی بر وقوع حادثه تصادف دو دستگاه سواری سمند در ساعت 16 و یک دقیقه عصر روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403 در محور گچساران به بهبهان کیلومتر 20 به سمت بهبهان فورا آمبولانس پایگاه خیرآباد و یک شهری گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس به صحنه حادثه یکی از خودروهای سمند دچار آتش سوزی شده بود و در تریاژ اولیه تعداد مصدومان این حادثه 8 نفر ارزیابی شد.

رییس اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه دو خانم و یک آقا در دم جان باختند و با حضور نیروهای آتش نشانی در صحنه حادثه اقدام به اطفای خودروی در حال آتش سوزی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکویی نژاد بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های فو


برچسب ها: اورژانس پیش بیمارستانی - گچساران - بیمارستانی - اورژانس - استان کهگیلویه - بویراحمد - بهبهان
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 5 مصدوم به دنبال برخورد دو سمند در گچساران

3 کشته و 5 مصدوم به دنبال برخورد دو سمند در گچساران