مطالب مرتبط:
پیدا شدن پیکر دومین جوان غرق شده در سد نکوآباد
جسد دومین فرد غرق شده نیز در کانال آب اصفهان پیدا شد
جسد دومین فرد غرق شده نیز در کانال آب اصفهان پیدا شد
غرق شدن جوان بیست و پنج ساله در محدوده کلبه هور کیش
پیکر کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دهگاه پیدا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 18:452024-07-28حوادث

پیدا شدن پیکر دومین جوان غرق شده در اشترجان


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:حادثه غرق شدن 2 مرد جوان در کانال انتقال آب جنوب شهرستان فلاورجان پنجشنبه چهارم مرداد امسال به مدیریت بحران استان گزارش و تلاش تیم های امدادی، غواصی و نیرو های محلی برای یافتن آنها آغاز شد.

منصور شیشه فروش افزود: تیم های امدادی از پنجشنبه گذشته تاکنون عملیات جستجو و غواصی را در هشت شهر در مسیر کانال اصلی آبرسانی زمین های کشاورزی غرب استان انجام دادند و جسد یکی از غرق شدگان، دیروز در محدوده کانال جوزدان (از توابع نجف آباد) و امروز یک شنبه هم پس از چهار روز تلاش شبانه روزی تیم های امدادی جسد نفر دوم در محدوده پمپ گاز اشترجان پیدا و تحویل مراجع قضایی شد.

به گفته وی، خطر غرق شدگی در کانال های انتقال آب کشاورزی با وجود عمق کم آنها، اما به دلیل شیب تند و لغزندگی بسیار بالاست و با توجه به سردی آب، مخروطی بودن مسیر کانال ها، وفور اشیاء و گل و لای موجود در کف کانال ها و آشنا نبودن افراد به شنا، خطر غرق شدگی وجود دارد.

شیشه فروش اضافه کرد: به تازگی بیش از 350 کیلومتر از کانال های انتقال آب اصفهان در فلاورجان، نکوآباد، خمینی شهر و برخوار به منظور تامین آب باغ ها به طور موقت آبگیری شده است و خطر غرق شدن در این کانال ها وجود دارد.


برچسب ها: کانال - مدیریت بحران - آبرسانی زمین های کشاورزی - مدیریت بحران استانداری - امدادی - انتقال آب - استانداری اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن پیکر دومین جوان غرق شده در اشترجان

پیدا شدن پیکر دومین جوان غرق شده در اشترجان