مطالب مرتبط:
حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مرکز ایرنا
«عزیز محمدی» رییس هیأت دوچرخه سوای استان اردبیل انتخاب شد
 رییس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد
قدردانیِ جمعی دیگر از مسئولان استان اردبیل از کارکنان اخبار رسانه محلی
برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران استان خوزستان+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 18:252024-08-10سياسي

دیدار خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل


؛ آیت الله عاملی در این دیدار خبرنگاری را شغلی خطیر و مهمی دانست و گفت: حرمت خبرنگار به انتشار واقعیتهاست و خبرنگاران همواره باید واقعیت ها را منعکس کنند.

او بیزاری از رسانه را از ویژگی های حکومت های مستبد خواند و افزود: هرکجا رسانه نبوده حق ملت ها ضایع شده و حاکمان به ملت ظلم کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امم جمعه اردبیل تصریح کرد: در موضوع غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی اگر رسانه نبود دنیا از بی رحمی و نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیستی خبردار نمی شد؛ 160 خبرنگار در غزه به شهادت رسیده اند تا مظلومیت مردم به دنیا مخابره شود.

آیت الله عاملی همچنین به اهمیت و بار معنایی کلمات و چینش آنها در انتقال مفاهیم اشاره کرد و خبرنگاران را به دقت در نوشتار توصیه کرد و از آنان خواست به هیچ جناح و گروهی وابسته نباشند، و فقط صدای رسای حق باشند.

آیت الله عاملی پرداختن به سوژه های اخلاق محور برای ارتقای اخلاق در جامعه و همچنین فرهنگ سازی درباره حفظ محیط زیست را ضروری دانست و در پاسخ به طرح آلودگی آب ارس از سوی یکی از خبرنگاران گفت: این موضوع را دقیق پیگیری و از مسئولان سئوال کرده ام و آنها اطمینان داده اند این آب آلوده نیست و خطری برای مردم ندارد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - خبرنگار - نماینده ولی فقیه - خبرنگاران - رژیم کودک کش صهیونیستی - صهیونیستی - امام جمعه اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

دیدار خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل