مطالب مرتبط:
یوسوپوف، دومین گلر ازبکستانی فوتبال ایران
پوشش گسترده مراسم تنفیذ رییس جمهور ایران در رسانه های مطرح عربی
توافق یاغی جدید فوتبال ایران با استقلال
نگاه به وضعیت بازیکنان خارجی سه سال فوتبال ایران پس از جدایی
اصفهان میزبان تیم ملی فوتبال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 17:052024-07-28ورزشي

مدیر رسانه یا دادزن؟ بحران هویت در فوتبال ایران


در فوتبال ایران، نقش مدیر رسانه به اشتباه با دادزن یکی گرفته شده است.

برخی از مدیران و سرمربیان به جای استفاده از توانایی های یک مدیر رسانه در جهت بهبود ارتباطات و حل مسائل، - از او انتظار دارند که تنها نقش یک هوادار متعصب را ایفا کند و به هر قیمتی به داوران اعتراض کند.

صحبت های برخی مدیران رسانه ای در جلسه مشورتی در سازمان لیگ تکان دهنده و تاسف برانگیز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در جلسه مدیران رسانه لیگ برتر و لیگ یک  در سازمان لیگ فوتبال حرف های تلخ و تکان دهنده ای مطرح شد! برخی از مدیران رسانه ای در واکنش به اینکه چرا فصل گذشته مدام روی نیمکت به داوران معترض می شدند و حاشیه ساز بودند خیلی صریح گفتند این خواست سرمربی، مدیر تیم و گاهی مدیرعامل باشگاه بود! حتی یکی از مدیران رسانه ای گفت: فلان مدیرعامل می گوید آن مدیر رسانه ای روی نیمکت تیم به هیچ دردی نمی خورد، هیچ اعتراضی به داوری نمی کند و داد و فریادی به راه نمی اندازد! این حرف های تلخ نشانگر فرهنگ بد و زشتی است که در فوتبال ما جریان دارد که در جریان مسابقه مدام باید به داور معترض شوید تا داور را تحت تاثیر قرار بدهید! انگار قانون نانوشته ای در فوتبال ما هست که می گویند داد بزن تا حق تیمت خورده نشود!متاسفانه برخی از سرمربیان بخشی از تاکتیک های تیمی شان همین است و به همین دلیل هم مدی


برچسب ها: مدیر - رسانه - رسانه ای - مدیران - فوتبال ایران - سازمان لیگ - فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

مدیر رسانه یا دادزن؟ بحران هویت در فوتبال ایران

مدیر رسانه یا دادزن؟ بحران هویت در فوتبال ایران