مطالب مرتبط:
توسعه روابط با همسایگان اولویت سیاست خارجی دولت چهاردهم است
اولویت های سیاست خارجی دولت چهاردهم کدامند؟
اولویت های سیاست خارجی دولت چهاردهم کدامند؟
بهبود معیشت هنرمندان اولویت دولت چهاردهم باشد
پزشکیان: اولویت سیاست خارجی دولت من بهبود و تحکیم روابط با کشورهای همسایه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 12:002024-07-31سياسي

اولویت های فرهنگی و اجتماعی دولت چهاردهم


دولت چهاردهم در آغازین روزهای خود می تواند با ترسیم نقشه فرهنگی و اجتماعی درستی در کشور پاسخ تمامی مطالبات جامعه ایران را بدهد و برای خدمت به مردم از ظرفیت ها و فرصت هایی که در این کشور پهناور وجود دارد، - بهره کامل را به دور از هرگونه تبعیض و کم کاری مجریان و فرصت سوزی ببرد.

ملیحه زرین پور؛ کارشناس مسائل اجتماعی در یادداشتی در راهبرد معاصر نوشت: مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب مردم به طور رسمی با مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ریاست دولت چهاردهم را عهده دار شد؛ دولتی که بعد از خدمات بی شائبه شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی بایستی پاسخگوی مطالبات اجتماعی و ادامه دهنده مسیر خدمت به مردم باشد.

یکی از مهم ترین مطالباتی که از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم تلقی می شود، موضوعات فرهنگی و اجتماعی است؛ یعنی آنچه به عمق فرهنگ، سنن و اعتقادات مردم مربوط می شود و می تواند ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی را حل و فصل کند.

به این مطالبه تحت الشعاع مطالبات اقتصادی جامعه توجه شده است و دولت جدید با اجرای قوانین مربوطه می تواند بسیاری از دغدغه های فرهنگی و اجتماعی جامعه را پاسخ دهد.

رهاسازی بدون تربیت و تهیه خوراک درست فکری و فرهنگی بزرگترین آسیبی است که نوجوان و جوان در معرض آن قرار دارد بیکاری، تحدید جمعیت، طلاق، تهاجم فرهنگی، نبود خوراک


برچسب ها: اجتماعی - آیت الله سید ابراهیم رییسی - خدمت به مردم - رهبر معظم انقلاب اسلامی - مطالبات - فرهنگی - سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های فرهنگی و اجتماعی دولت چهاردهم

اولویت های فرهنگی و اجتماعی دولت چهاردهم