مطالب مرتبط:
فوری/ بارگذاری فیش وحکم حقوقی جدید بازنشستگان کشوری
پزشکی قانونی در خصوص تکرار حوادث غرق شدگی در البرز هشدار داد
بازنشستگان فیش حقوقی خود را میتوانند دریافت کنند/فیش های حقوقی بر روی سایت بارگذاری شده /در این مرحله لازم است نام کاربری و گذرواژه ای که در هنگام ثبت نام در سامانه انتخاب کرده اند را وارد نمایند، تا به صفحه مربوط به دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران وارد شوند.نحوه دریافت فیش حقوقی
آخرین وضعیت دختر 17 ساله ای که در شهربازی هشتگردسقوط کرد
برگزاری دادگاه های برخط علنی، گامی در راستای افزایش آگاهی حقوقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:102024-08-03حوادث

نگاهی به مسائل حقوقی حوادث در شهربازی ها


یک جرم شناس تاکید کرد در هفته های اخیر شاهد وقوع دو حادثه در شهربازی های دریاچه چیتگر تهران (محبوس شدن 15 نفر در اسکیت یو) و پارک کاشانی شهرستان تربت حیدریه (سقوط چرخ و فلک و مصدومیت 7 کودک) بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی تابناک، وحید سلطانی پاجی جرم شناس در یادداشتی برای تابناک نوشت: در هفته های اخیر شاهد وقوع دو حادثه در شهربازی های دریاچه چیتگر تهران (محبوس شدن 15 نفر در اسکیت یو) و پارک کاشانی شهرستان تربت حیدریه (سقوط چرخ و فلک و مصدومیت 7 کودک) بوده ایم.

در سال های گذشته نیز حوادثی در سایر شهربازی ها و پارک های کشور واقع گردید و موجب بروز صدمات جسمانی و حتی فوت برخی استفاده کنندگان گردید.

در فصل تابستان به لحاظ استقبال خانواده ها از این فضا ها و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان حضور بیشتری را شاهد هستیم.

 در این میان ایمنی وسایل و تجهیزات شهربازی ها و پارک ها بسیار حائز اهمیت است و حفظ سلامت جسمانی و روحی کودکان و نوجوانان در اولویت قرار دارد.

برای اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، تجهیزات پارک ها و شهربازی ها مشمول فهرست کالا های دارای اهمیت از نظر ایمنی و بهداشت و سلامت (ریسک بالاتر) هستند و از این حیث اعمال نظارت سخت گیرانه و مستمر از سلامت و ایمنی وسایل شهربازی اصلی ترین راهکار پیشگیری از وقوع حوادث در


برچسب ها: دریاچه چیتگر تهران - شهربازی - دریاچه چیتگر - تربت حیدریه - کودکان و نوجوانان - شهرستان - مصدومیت
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مسائل حقوقی حوادث در شهربازی ها

نگاهی به مسائل حقوقی حوادث در شهربازی ها