مطالب مرتبط:
حمایت جالب عباس عبدی از وزیر کشور پیشنهادی
حمایت جمعی از معماران و شهرسازان متخصص و باسابقه از «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر راه و شهرسازی پیشنهادی دولت پزشکیان/ «شهرسازی ، وزیری سبزاندیش می خواهد»
حمایت شورای عالی نظام پزشکی کشور از ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت
اعلام حمایت رؤسای ستادهای سلامت نامزدهای ریاست جمهوری از دکتر ‎ظفرقندی/ سخنگوی اسبق وزارت بهداشت با اشاره به حمایت وزیران بهداشت پیشین از وزیر بهداشت پیشنهادی پزشکیان: قریب 40 سال تجربه صدارت نظام سلامت پای کار سلامت در دولت چهاردهم آمده است
تمجید فعال سیاسی اصولگرا از ظفرقندی وزیر بهداشت پیشنهادی پزشکیان: وزیری که زیر بار زور پایداریچی ها نمی رود یک دنیا می ارزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 17:202024-08-16سياسي

حمایت عباس عبدی از وزیر کشور پیشنهادی : در فهرست شورای راهبری نبود، اما وزیری هماهنگ با پزشکیان خواهد بود


عباس عبدی ، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگویی، به انتقادات درخصوص اسکندر مومنی ، وزیر کشور پیشنهادی واکنش نشان داد.

- حمایت عباس عبدی از وزیر کشور پیشنهادی : در فهرست شورای راهبری نبود، اما وزیری هماهنگ با پزشکیان خواهد بود عباس عبدی ، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگویی، به انتقادات درخصوص اسکندر مومنی ، وزیر کشور پیشنهادی واکنش نشان داد.

عباس عبدی، گفت: با توجه به محدودیت‎هایی که وجود داشته و اینکه اگر او این سمت را نمی‎پذیرفت، گزینه ی بعدی را که می بیند در نهایت در آخرین لحظات حاضر به پذیرش شده‎ است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم میهن، وی درباره معرفی اسکندر مومنی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور چنین توضیح داد: بنده ایشان را دقیق نمی شناختم در این دو روز قدری پیگیری کردم.

نقطه مثبت او عدم علاقه اش به پذیرش این سمت بوده و در جامعه ما که اغلب دنبال پست و مقام هستند ویژگی مثبت است، اما این عدم علاقه او از همان زاویه‎ای است که منتقدان او را نقد کرده‎اند، یعنی اینکه او معتقد بوده که وزیر کشور ترجیحاً غیرنظامی باشد.

  عبدی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت‎هایی که وجود داشته و اینکه اگر او این سمت را نمی‎پذیرفت، گزینه ی بعدی را که می بیند در نهایت در آخرین لحظات حاضر به پذیرش شده‎ است.


برچسب ها: عباس عبدی - پیشنهادی - اسکندر مومنی - وزیر کشور - وزیر - شورای راهبری - عبدی
آخرین اخبار سرویس:

حمایت عباس عبدی از وزیر کشور پیشنهادی : در فهرست شورای راهبری نبود، اما وزیری هماهنگ با پزشکیان خواهد بود

حمایت عباس عبدی از وزیر کشور پیشنهادی : در فهرست شورای راهبری نبود، اما وزیری هماهنگ با پزشکیان خواهد بود