مطالب مرتبط:
ارائه یک میلیون و 400 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی
آموزش اعضای فنی و حرفه ای برای حفاظت از اسناد ارزشمند
تجمع اعتراضی مقابل آموزش و پرورش
کارشناس منابع انسانی و آموزش
پیشگیری از ورود بیماری تب دنگی با بهسازی محیط و ارائه آموزش های عمومی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-01اقتصادي

فراگیری آموزش های مهارتی 6 هزار نفر در تربت جام


بیش از 6 هزار نفر در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام مهارتهای اشتغال صنفی و صنعتی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام گفت:در مراکز دو منظوره خواهران و برادران طی یک سال اخیر بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی به بیش از 6 هزار نفر از متقاضیان مهارت آموزی ارائه شده است.

مهدی نیکبخت افزود: این آموزش ها در چهار بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در 720 دوره آموزشی ارائه شد که نسبت به سال ما قبل آن دارای رشد 130 درصدی است و این مرکز هم اکنون در بین سایر مراکز فنی و حرفه ای خراسان رضوی در این بخش رتبه نخست را کسب کرده است.

  رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام گفت: همچنین این مرکز در قالب تفاهم نامه های آموزشی، نیازهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان، دانشجویان، اصناف، صنایع، نیروهای مسلح، زندانیان، روستاییان، آسیب دیدگان اجتماعی، بازنشستگان، اتباع، مددجویان کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه و بهزیستی، متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال زایی از بنیاد برکت و همچنین متقاضیان مهارت آموزی و افراد جویای کار را ارائه می دهد.


برچسب ها: فنی و حرفه ای - آموزش - مرکز آموزش فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - تربت جام - آموزش های مهارتی - خراسان رضوی
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری آموزش های مهارتی 6 هزار نفر در تربت جام

فراگیری آموزش های مهارتی 6 هزار نفر در تربت جام