مطالب مرتبط:
جنبش عدم تعهد اقدام اسراییل در ترور هنیه و نقض حاکمیت ارضی ایران را محکوم کرد
شویگو: حوادث تلخ مربوط به ترور هنیه در ایران مورد بحث قرار گرفت
جوکار: نیروهای نظامی ایران به زودی به ترور اسماعیل هنیه پاسخ خواهند داد | هشدار ایران به آمریکا و اروپا: حمایت نظامی از اسراییل به پاسخ متقابل منجر خواهد شد
باقری: ایران به اقدام جنایتکارانه اسراییل در ترور شهید هنیه پاسخ قطعی و موثر می دهد
باقری: ایران به اقدام جنایتکارانه اسراییل در ترور شهید هنیه پاسخ قطعی و موثر می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 06:502024-08-07بين الملل

جنبش عدم تعهد ترور هنیه را محکوم کرد


، جنبش عدم تعهد (نم) در بیانیه ای اعلام کرد که این جنبش اقدام تروریستی رژیم اسراییل را که منجر به شهادت اسماعیل هنیه، نخست وزیر سابق دولت فلسطین، و همراه ایشان در تاریخ 31 جولای 2024 شد، بشدت محکوم می کند.

این حادثه تروریستی هنگامی رخ داد که ایشان به دعوت رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور داشتند.

  جنبش عدم تعهد با تاکید بر اینکه این اقدام تروریستی نقض آشکار قوانین بین المللی، از جمله حقوق بین المللی بشر، به ویژه حق حیات و اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است، آن را محکوم کرد.

  این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد که ترور رهبران سیاسی و کشتار خبرنگاران، اصحاب رسانه و شهروندان بی گناه، از جمله زنان و کودکان، در اراضی اشغالی فلسطین و سایر کشور های منطقه توسط رژیم اسراییل تهدید جدی برای صلح و امنیت بین المللی است و تلاش های دیپلماتیک جاری را برای دستیابی به آتش بس دائمی و پایدار در غزه که برای حل مناقشه ضروری است، مختل می کند.

  جنبش عدم تعهد تصریح کرد که اقدامات مجرمانه ای که با هدف ایجاد وحشت در بین عموم مردم، گروهی از افراد یا افراد خاص به هر دلیلی، در هر کجا و توسط هر کسی انجام شود، در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - جنبش عدم تعهد - اقدام تروریستی - تروریستی - رژیم اسراییل - دولت جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

جنبش عدم تعهد ترور هنیه را محکوم کرد

جنبش عدم تعهد ترور هنیه را محکوم کرد