مطالب مرتبط:
نمایشگاه دستاوردها و عملکرد قرارگاه اجتماعی استان البرز برگزار می شود
مدارس فوتبال استان البرز خروجی ندارند
7 برابر شدن حوادث برق چاه های آب در استان البرز
انتصاب مدیران جدید ستادی بیمه سینا
خاتم تولید کننده 80 درصد گندم استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 18:552024-08-11سياسي

ضرورت های انتصاب مدیران جدید استان البرز


رییس جبهه اصلاحات استان البرز انتخاب استانداری توانمند و مدیران اصلح و پاکدست را جزو مطالبات اصلی اصلاح طلبان از رییس دولت جدید دانست.

- ایسنا/البرز رییس جبهه اصلاحات استان البرز انتخاب استانداری توانمند و مدیران اصلح و پاکدست را جزو مطالبات اصلی اصلاح طلبان از رییس دولت جدید دانست.

محمدحسین خلیلی اردکانی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با وضعیت فعلی جبهه اصلاحات ایران استان البرز گفت: اصلاح طلبان در طی ادوار گذشته همواره ثابت کرده اند که می توانند به عنوان یکی از تاثیرگذارترین جناح های سیاسی کشور در عرصه های مختلف حضور داشته و مطالبات مردم را پیگیری کنند؛ از این رو می توان پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را حاصل تلاش شبانه روزی این جریان سیاسی شناسنامه دار و مورد حمایت بخش قابل توجهی از جامعه در سال 1403 دانست.

وی افزود: بی شک حضور جریان اصلاح طلب در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به خصوص در بزنگاه های حساس کشور مانع از بروز مشکلات داخلی و خارجی شده است.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس کرج ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای و دفاع از حقوق حقه خودشان گفت: جبهه اصلاحات استان البرز اعم از اعضای حقوقی و حقیقی، پس از تلاش های شبانه روزی در ستادها و اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی کاندید


برچسب ها: جبهه اصلاحات استان البرز - استان البرز - اصلاح - جبهه اصلاحات - اصلاح طلب - اصلاح طلبان - استان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت های انتصاب مدیران جدید استان البرز

ضرورت های انتصاب مدیران جدید استان البرز