مطالب مرتبط:
دستگیری اکبر رحیمی، متهم اصلی پرونده چای دبش / آخرین خبر از ماجرای وارد کردن آسیب به نفس حاجی شریف و آرزو بدری بر سر مساله حجاب
وضعیت آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی سفید است
آسیب شناسی سیاست گذاری آموزش عالی؛ چالش ها و راهکارها
وزیر پیشنهادی علوم: گفتمان آموزش عالی در دوره جدید، مسئولیت اجتماعی خواهد بود
ترمیم 90 آسیب پذیری با اصلاحیه های مایکروسافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-20اجتماعي

مساله ساماندهی آسیب های اجتماعی در قم با جدیت پیگیری می شود


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها در قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب های اجتماعی شهر است و این مساله با جدیت پیگیری می شود.

- قم- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها در قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب های اجتماعی شهر است و این مساله با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رضا شفیعی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها در شهر قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب های اجتماعی شهر است ضمن اینکه اقداماتی را با اعزام تیم های پیاده و خودرویی و موتوری در سطح شهر بمنظور شناسایی و انتقال افراد مبتلا انجام داده ایم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم بیان کرد: متخصصان مجرب و فرهیخته و مورد تأیید مراجع ذی صلاح در مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها فعالیت می کنند و تاکنون همکاری ها و تعاملات مؤثری از سوی دستگاه های قضایی و انتظامی صورت گرفته است.

شفیعی ابراز کرد: ادغام مرکز غربالگری معتادان متجاهر با مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب ها از طرح های مهمی است که با مشارکت دستگاه های استانی صورت گرفته و شهرداری قم نیز همکاری های مساعدی در این زمینه داشته ا


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - کارتن خواب ها - ساماندهی - تخلفات شهری - شهرداری قم - کارتن خواب - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

مساله ساماندهی آسیب های اجتماعی در قم با جدیت پیگیری می شود

مساله ساماندهی آسیب های اجتماعی در قم با جدیت پیگیری می شود