مطالب مرتبط:
:::جالبتر::: حکم پزشکیان برای انتصاب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران: سعید اوحدی کیست!؟
سعید اوحدی رییس بنیاد شهید دولت چهاردهم کیست؟
سعید اوحدی دوباره رییس بنیاد شهید شد/سعی سعید بین حج و بنیاد شهید!
تبریک رییس جمهور به سلیمی
رییس مجلس کسب مدال طلا المپیک آرین سلیمی را تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 14:052024-08-11سياسي

تبریک سردار شریفی به رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثاگران


سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب مهندس سعید اوحدی را به سمت معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

- سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب مهندس سعید اوحدی را به سمت معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام بدین شرح است: برادر گرامی جناب آقای مهندس سعید اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را که نشانگر لیاقت، شایستگی، امانتداری و مسئولیت پذیری و بر گرفته از سوابق علمی، جهادی و مدیریتی جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می کنم.

رجاء واثق دارم جنابعالی که مدال رزمندگی، آزادگی و خانواده شهدا را برگردن دارید و از نزدیک با یادگاران دوران جهاد و مقاومت آشنا هستید، به لطف خداوند شهیدان منشاء خیر و برکت برای جامعه بزرگ و عزیز ایثارگران خواهید بود و در راه رسیدگی و رفع دغدغه های این عزیزان و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت خواهید کوشید.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگران - بنیاد شهید - معاون رییس جمهور - رییس بنیاد شهید - ستادکل نیروهای مسلح - سعید اوحدی
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سردار شریفی به رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثاگران

تبریک سردار شریفی به رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثاگران