مطالب مرتبط:
دیدار و گفتگوی شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
هدف سفر دبیر شورای امنیت روسیه به ایران چیست؟
کنعانی: ایران در سایه بی عملی شورای امنیت و دیگر کشورهای موثر، به طور قاطع نسبت به تنبیه متجاوز عمل خواهد کرد
سطح روابط ایران و روسیه در شورای امنیت ملی دو کشور طراحی شده است
در دیدار مهم دبیر امنیت ملی فدراسیون روسیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران چه گذشت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-06سياسي

امنیت مرز هایی هوایی ایران وابسته به قدرت های خارجی نیست


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش صد درصد خودکفا بوده و امنیت مرز هایی هوایی ما وابسته به خارج از کشور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی در گفت وگویی با اشاره به مأموریت های این نیرو اظهار داشت: مأموریت نیروی پدافند هوایی ارتش با حوزه های کشف و شناسایی اهداف هوایی آغاز می شود؛ سپس این اهداف طبقه بندی و دسته بندی می شوند و به نوعی در حوزه تجزیه و تجلیل، پردازش و حوزه فرماندهی و کنترل کار ها ادامه می یابد و در صورت لزوم اگر نیاز به اقدام تاکتیکی، مقابله و برخورد قاطع باشد به مرحله رهگیری، درگیری و انهدام می رود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه این چهار گام در مأموریت و فرآیند عملیاتی پدافند هوایی در همه جا یکسان است، ادامه داد: طبیعتاً تمام تمرکز خود را برای به روز رسانی تجهیزات در این چهار حوزه قرار می دهیم.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به حوزه کشف در مأموریت های این نیرو افزود: امروزه لحظه به لحظه برای تجهیزات راداری فعال و تجهیزاتی که در فرکانس های مختلف سیگنال منتشر می کنند و نوع پردازش به روز آ ن ها با فناوری های روزآمد در فعالیت هستیم و برای کشف رادارگریزها و ریزپرنده ها با سرعت های متفاوت در ماورای افق، برد های طولانی و طیف های مختلف تلاش می کنیم.


برچسب ها: نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - پدافند هوایی - نیروی پدافند - هوایی - پدافند
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مرز هایی هوایی ایران وابسته به قدرت های خارجی نیست

امنیت مرز هایی هوایی ایران وابسته به قدرت های خارجی نیست