مطالب مرتبط:
انحراف در تامین مالی منابع هدفمندسازی یارانه ها و استقراض
سامانه جدید مدیریت حوزه علمیه استان یزد رونمایی شد
رییس دانشگاه آزاد یزد مدیر جهادی استان یزد شد
یک دانشگاه آزادی مدیر جهادی برتر استان یزد شد
اعلام جزییات تصمیمات چهارمین جلسه شورای تامین مالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-05اقتصادي

منابع بانکی اصلی ترین منبع تامین مالی در استان یزد شناخته می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با تاکید بر بررسی و پایش منابع و مصارف بانکی استان، گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی به عنوان اصلی ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با تاکید بر بررسی و پایش منابع و مصارف بانکی استان، گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی به عنوان اصلی ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می شود.

مجید دهقانی زاده در دومین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد برنامه ریزی های لازم برای ایجاد راه های جدید تامین مالی انجام شده و اقدامات موثری نیز صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد که به زودی نتایج آن در استان قابل مشاهده خواهد بود.

وی با توجه به سیاست های انقباضی بانک مرکزی طی چند سال اخیر، بر بررسی و پایش مجدد منابع و مصارف بانکی استان تاکید کرد و گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی به عنوان اصلی ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می شود که لازم است منابع و مصارف بانکی استان بیش از پیش مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

دهقانی زاده افزود: در این راستا لازم است واحدهای اقتصادی که محل فعالیت آن ها در استان یزد بوده و گردش مالی آن ها در استان دیگری است، مو


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - استان - تامین مالی - منابع و مصارف بانکی - رییس سازمان مدیریت - منابع بانکی - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

منابع بانکی اصلی ترین منبع تامین مالی در استان یزد شناخته می شود

منابع بانکی اصلی ترین منبع تامین مالی در استان یزد شناخته می شود