مطالب مرتبط:
حمله عجیب به یحیی گل محمدی و جواد نکونام به خاطر راهپیمایی اربعین +عکس
توصیه های بهداشتی سازمان دامپزشکی برای زائران راهپیمایی اربعین
حمله عجیب به یحیی گل محمدی و جواد نکونام به خاطر راهپیمایی اربعین
توصیه های مهم پلیس به زائران اربعین
توصیه های بهداشتی سازمان دامپزشکی برای زائران راهپیمایی اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 22:202024-08-18سياسي

پلیس به نقش خود در راهپیمایی بزرگ اربعین افتخار می کند


اهواز _ رییس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نقش کارکنان انتظامی در راهپیمایی بزرگ اربعین بسیار پررنگ است و کارکنان به این نقش خود افتخار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی ادیانی در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که خود مولود نهضت همیشه زنده آقا اباعبدالله الحسین هست احیای اسلام و معارف اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت و دخالت دین و معارف اهل بیت و زنده شدن سیره و سنت اهل بیت پیامبر در جای جای کشور است.

وی افزود: یکی از آن سیرت های احیا شده انقلاب اسلامی زیارت آقا اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی است که در روایات ما جز علائم پنجگانه مؤمنین برشمرده شده است.

رییس عقیدتی و سیاسی فراجا ادامه داد: برای زیارت اربعین این سال ها ما شاهد یک نمایش بزرگ جهانی در جبهه خداباوران در مقابل جبهه کفر هستیم که همه کشور و نظام و علاقمندان به ویژه دلدادگان به آقا اباعبدالله الحسین با هر گرایش و سلیقه ای در مسئله اهل بیت عصمت و طهارت به خود تردید راه نمی دهد و در این همایش بزرگ شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها و همه قوای کشور از جمله نیروهای مسلح و خصوصاً نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تلاش خود را معطوف باشکوه تر شدن این حماسه جهانی می کنند اظهار داشت: نقش همکاران ما در نیروی انتظا


برچسب ها: اباعبدالله الحسین - اسلام - انقلاب اسلامی - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - اربعین - حجت الاسلام والمسلمین - اهل بیت
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به نقش خود در راهپیمایی بزرگ اربعین افتخار می کند

پلیس به نقش خود در راهپیمایی بزرگ اربعین افتخار می کند