مطالب مرتبط:
150 میلیارد ریال برای طرح جهش تولید در دیم زارهای چهارمحال و بختیاری هزینه شد
اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح گازرسانی به میناب
اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح گازرسانی به میناب
6 هزار میلیارد ریال اعتبار طرح گازرسانی میناب است 
اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی برای تجهیز خانه های صنایع دستی گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 20:102024-07-27اقتصادي

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار به طرح جهش کشت در دیمزارها


شهرکرد_مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از اختصاص و هزینه کرد 150 میلیارد ریال اعتبار به طرح جهش کشت در دیمزارها در استان خبر داد.

- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛ اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار به طرح جهش کشت در دیمزارها شهرکرد_مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از اختصاص و هزینه کرد 150 میلیارد ریال اعتبار به طرح جهش کشت در دیمزارها در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ابراهیمی امروز شنبه در حاشیه برداشت محصول از مزارع طرح جهش تولید در دیمزارهای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این طرح که به صورت مشترک با وزارت جهاد کشاورزی اجرا می شود مورد حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) قرار دارد.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری بخش های مختلف شامل عدوات کشاورزی، کارشناسان پهنه، کارشناسان جذب تجهیزات، لوجستیک و… بر عهده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود که طی سال زراعی جاری یعنی 1402 و 1403 بالغ بر 150 میلیارد ریال به عنوان بودجه طرح در استان هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است شاهد افزایش کمیت و کیفیت در سطح محصولات کشاورزی این استان باشیم.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - ستاد اجرایی فرمان - ستاد اجرایی - فرمان حضرت امام - حضرت امام خمینی - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار به طرح جهش کشت در دیمزارها

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار به طرح جهش کشت در دیمزارها