مطالب مرتبط:
آیا شاخص کل بورس 2میلیون واحد را حفظ می کند؟
کاربرد و مزایا پماد فلوئوسینولون| بدون نسخه به هیچوجه استفاده نکنید!
تخصیص خط اعتباری برای حمایت از سهامداران یک اقدام معمول در همه دنیاست/ ضرورت تخصیص اعتبارات به سهام شرکت های کوچک/ نحوه استفاده و تخصیص، از خط اعتباری متفاوت باشد
زلفی گل: نهایت استفاده از هوش مصنوعی یکی از سیاست های ما بود
تلفن همراه خاموش هم جاسوس شماست/ لزوم هوشیاری مسئولان در استفاده از پیامرسان های خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 12:552024-08-07اقتصادي

استفاده 2میلیون و 236هزار نفر در تهران ازمزایای کالابرگ الکترونیک


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پرداخت سه هزار میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت کالاها در طرح کالابرگ الکترونیک در این استان خبر داد.

- پرداخت3هزار میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت کالاها در استان تهران تهران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پرداخت سه هزار میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت کالاها در طرح کالابرگ الکترونیک در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: اکنون کشور درگیر جنگ روایت ها است و دشمنان انقلاب اسلامی سعی در پنهان کردن حقایق دارند.

وی نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خدمات و اطلاع رسانی روند اشتغال و رفع بیکاری به مخاطبان را بسیار مهم دانست و افزود: اشتغال زایی به ویژه برای فارغ التحصیلان مورد تاکید رییس جمهور شهید بود و نیز مصوبه داریم، که حداقل 25 درصد اشتغال زایی ها برای فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در حال حاضر 21 هزار تعاونی ثبت شده در استان تهران وجود دارد که از این تعداد 11 هزار و 300 تعاونی با عضویت 518 هزار نفر در حال فعالیت هستند.

وی به سهم 25 درصدی معافیت مالی مشوق های بیمه ای و تسهیلاتی برای حوزه تعاون اشاره کرد و افزود: سال گذشته 250 میلیارد تومان تسهیلات در بخش تعاون در استان تهران پرداخت شده است که این میزان در مقایسه با پرداخ


برچسب ها: کالابرگ الکترونیک - میلیارد تومان - قیمت کالاها - استان تهران - فارغ التحصیلان - الکترونیک - تهران
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 2میلیون و 236هزار نفر در تهران ازمزایای کالابرگ الکترونیک

استفاده 2میلیون و 236هزار نفر در تهران ازمزایای کالابرگ الکترونیک