مطالب مرتبط:
اعزام بیش از 850 دانشجوی یزدی به کربلای معلی
تصاویر/ بدرقه جانبازان اربعینی به کربلای معلی
از توزیع 36 میلیون بطری آب و نوشیدنی تا اعزام 12 هزار محروم زائر اولی
اعزام تیم بهداشت محیط علوم پزشکی قزوین به مرز مهران
حذف 60 موسسه غیرقانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور/ اپراتور ها حق تبلیغ ندارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 20:202024-08-17سياسي

313 قمی برای نظافت کربلای معلی اعزام شدند


313 مبلغ، خادم مسجد، مداح و فعال فرهنگی در قالب هیات خدام الحسین(ع) با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی قم برای نظافت و پاکیزگی اطراف حرم سیدالشهداء(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) عازم کربلا شدند.

- قم- 313 مبلغ، خادم مسجد، مداح و فعال فرهنگی در قالب هیات خدام الحسین(ع) با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی قم برای نظافت و پاکیزگی اطراف حرم سیدالشهداء(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) عازم کربلا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش تبیینی توجیهی خدام الحسین (ع) با حضور 313 نفر از مبلغان، خادمان مساجد، مداحان، فعالان فرهنگی و… استان قم در سالن همایش های مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم، بر آثار و برکات سفر معنوی اربعین در حوزه های فردی و اجتماعی اشاره کرد و به بیان نکاتی در خصوص روش های استفاده تبلیغی و تبیینی از فرصت به وجود آمده برای خادمان در کربلای معلی پرداخت.

خدام الحسین (ع) پس از این مراسم برای سومین سال متوالی عازم شهر کربلا در کشور عراق شدند و به مدت 10 روز وظیفه نظافت و پاکیزگی محیط اطراف حرم مطهر سیدالشهداء (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را به عهده خواهند داشت.


برچسب ها: اداره کل تبلیغات اسلامی - تبلیغات اسلامی - فرهنگی - تبلیغات - مدیرکل تبلیغات اسلامی - حجت الاسلام والمسلمین - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

313 قمی برای نظافت کربلای معلی اعزام شدند

313 قمی برای نظافت کربلای معلی اعزام شدند