مطالب مرتبط:
پروژه های نیمه تمام آموزش و پروش تا هفته دولت افتتاح شود
6 خواسته زلفی گل برای آموزش عالی از دولت چهاردهم
مجتبی مقصودی : ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی و امید به آینده در شهروندان، مسئولیت دولت ها است/ دولت ها گاهی به مادر مشکلات تبدیل می شوند/ نهاد دولت در ایران گاه در مقام تولید و بازتولید ناصلح و پادصلح قرار گرفته است
معرفی 2700 نفر به مرحله عملی کیفیت بخشی آموزش و پرورش خوزستان
ایجاد گروه آموزشی مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 17:052024-07-24پزشكي

صالحی: دولت آینده از اقدامت عجولانه پرهیز کند و توجه بیشتری به ایجاد عدالت آموزشی و کیفیت آموزش پزشکی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصاحبه ای با موضوع چالش های پیش روی نظام سلامت از دیدگاه جنبش دانشجویی داشتیم با آقای امیرحسین صالحی، - عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: ما با مصوباتی روبه رو شده ایم که ممکن است منجر به نابرابری در دسترسی به آموزش پزشکی شود، به خصوص در رشته هایی که تأثیر بسزایی در سلامت جامعه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصاحبه ای با موضوع چالش های پیش روی نظام سلامت از دیدگاه جنبش دانشجویی داشتیم با آقای امیرحسین صالحی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که مشروح آن در ادامه آمده است.

    سوال: آقای صالحی، اخیراً افزایش ظرفیت پذیرش بدون فراهم آوردن زیرساخت مناسب در برخی رشته های علوم پزشکی مورد بحث قرار گرفته است.

نظر شما در این خصوص چیست؟   پاسخ: بله، این افزایش ها که به طور عجولانه و بدون مشورت کافی اعمال می شوند، می توانند به وضعیت جامعه دانشجویی و سلامت جامعه تأثیر منفی بگذارند.

اصلاحاتی که در این زمینه صورت می گیرد، نباید تنها بر اساس مصالح اقتصادی به دنبال افزایش درآمد دانشگاه ها باشند، بلکه باید به نیازهای واقعی و عدالت آموزشی توجه کنند.


برچسب ها: علوم پزشکی شهید بهشتی - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - جنبش دانشجویی - انجمن اسلامی - دانشگاه علوم - آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: دولت آینده از اقدامت عجولانه پرهیز کند و توجه بیشتری به ایجاد عدالت آموزشی و کیفیت آموزش پزشکی داشته باشند

صالحی: دولت آینده از اقدامت عجولانه پرهیز کند و توجه بیشتری به ایجاد عدالت آموزشی و کیفیت آموزش پزشکی داشته باشند