مطالب مرتبط:
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ایستگاه رادار شهید بیدی بازدید
بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ایستگاه رادار شهید بیدی
اطلاعیه فوری ارتش اسراییل برای ساکنان شمال اراضی اشغالی
حملات ارتش علیه حزب الله لبنان، در عمل هیچ تاثیری نداشته/ مردم اسراییل دیگر امیدی به بازگشت به خانه هایشان در شمال ندارند + فیلم
اعتراف فرمانده سابق بخش شمال سرزمین های اشغالی: حملات ارتش علیه حزب الله لبنان، هیچ تاثیری در عمل نداشته/ مردم اسراییل دیگر امیدی به بازگشت به خانه هایشان در شمال ندارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-11سياسي

برگزاری اولین همایش نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد


اولین همایش نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهدبرگزار شد.

                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: برگزاری این مراسم برای دعوت بیش از پیش نسل نو  به نماز و به ویژه نماز جماعت و مسجد  است.

حجت الاسلام و المسلمین امرالله سبحانی نیا، افزود: با وجود بستر هایی همچون فضای مجازی مدیریت دینی در مدرسه و خانواده پیچیده و سخت شده است.

  رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی ادامه داد: امروز برای پدران و مادران ضروری ترین چیز این است که شیوه های مدیریت دینی در خانواده را بیاموزند و  این شیوه ها را در خانواده پیاده سازی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا افزود: باید فاصله نسل نو از مسجد را برطرف کنیم و برای کم کردن این فاصله باید یک بسته آموزشی هدفمند برای مدیریت دینی در خانواده و مساجد تهیه و در اختیار عموم گذاشته شود.

در پایان این مراسم از نوجوانان دختر و پسر دخیل در برگزاری اقامه نماز مسجد حضرت ولی عصر (عج) پایگاه هوایی شهید حبیبی تجلیل شد.


برچسب ها: منطقه پدافند هوایی شمال - رییس ستاد اقامه نماز - خراسان رضوی - ستاد اقامه نماز - نماز - پدافند هوایی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد

برگزاری اولین همایش نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد