مطالب مرتبط:
34 عضو کادر درمان استان یزد در پیاده روی اربعین، خدمات ارائه می دهند
نرخ بلیت اتوبوس های اربعین اعلام شد
نرخ بلیت اتوبوس های اربعین اعلام شد
نرخ بلیت اتوبوس های اربعین اعلام شد
بلیت اربعین در این استان ها گران تر است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 18:052024-08-01اقتصادي

نرخ بلیت سفر اربعین در استان یزد مشخص شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد: نرخ بلیت اربعین از مرز های یزد به چذابه 910 هزار تومان، یزد به شلمچه 910 هزارتومان و یزد به مهران یک میلیون و 22 هزار و 800 تومان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، رستگاری با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت سفر اربعین، از دهم مردادماه آغاز شده، گفت: در اربعین امسال، حدود 110 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل استان یزد در مرز ها خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: قیمت بلیت اربعین از مرز های یزد به چذابه از مرکز استان یزد 910 هزار تومان، یزد به شلمچه 910 هزارتومان و یزد به مهران یک میلیون و 22 هزارو 800 تومان خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، خاطر نشان کرد:این نرخ های برای اتوبوس 44 نفره است و برای اتوبوس های 32 و 25 نفره به تناسب خدمات دهی تغییر می کند.

رستگاری در ادامه با اشاره به اینکه این نرخ ها در بازه زمانی 16 مردادماه تا 5 شهریورماه خواهد بود و بعد از آن قیمت ها به حالت قبل بازمی گردد، افزود: نرخنامه در فضای مجازی، چند نقطه از شهر یزد و ترمینال ها اطلاعرسانی می شود.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از زائران سفر معنوی اربعین خواست حتما برنامه ریزی برای سفر خود داشته باشند و سفر ها به صورت گروهی و کاروانی باشد و تا آنجا که زائران می توانند از وسیله شخصی ب


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - استان یزد - تومان - اربعین - حمل ونقل جاده ای - مدیرکل راهداری - استان
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بلیت سفر اربعین در استان یزد مشخص شد

نرخ بلیت سفر اربعین در استان یزد مشخص شد