مطالب مرتبط:
خیران 300 کلاس درس در اردبیل احداث می کنند
ساخت 300 کلاس درس با کمک خیران در اردبیل
بهسازی و شاداب سازی110 هزار کلاس درس در سال جاری
بهسازی و شاداب سازی110 هزار کلاس درس در سال جاری
110 هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 21:452024-08-03سياسي

300 کلاس درس در اردبیل احداث می شود


رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اردبیل گفت: در قالب امضای تفاهمنامه ساخت 300 کلاس درس در شهرستان اردبیل با همت مجمع خیران مدرسه ساز استان اردبیل اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قرآن نویس عصر شنبه در مراسم امضای تفاهمنامه در اردبیل، اظهار کرد: بیش از 25 سال است که مجمع خیران مدرسه ساز استان در امر مدرسه سازی تلاشی مؤثر انجام می دهند.

وی تصریح کرد: در این 25 سال تمام تلاش اعضای مجمع خیران مدرسه ساز بر این بوده تا کمبود فضای آموزشی را جبران و استان را به شرایط مطلوب ملی برسانند.

رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اردبیل گفت: حقیقتاً از سرانه 2 متر مربع فضای آموزشی در اردبیل اطلاعی نداشتیم و از این به بعد تلاشی مضاعف خواهیم کرد تا کمبود فضای آموزشی را در شهر اردبیل رفع کنیم.

قرآن نویس از همکاری خوب شهرداری اردبیل در صدور سند برای مدارس احداثی به نام خیران قدردانی کرد و افزود: 300 کلاس درس را در مدت 2 سال اجرایی خواهیم کرد و امیدواریم با همت و تلاش همه خیران بتوانیم به اهداف مورد نظر در احداث این فضاهای آموزشی دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون مجمع خیران مدرسه ساز استان 462 مدرسه را در قالب یک هزار و 839 کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش داده است.


برچسب ها: خیران مدرسه ساز - اردبیل - مدرسه ساز - استان اردبیل - فضای آموزشی - مدرسه - خیران
آخرین اخبار سرویس:

300 کلاس درس در اردبیل احداث می شود

300 کلاس درس در اردبیل احداث می شود