مطالب مرتبط:
نیروی انتظامی مازندران 11 هزار پیشکسوت و آزاده دفاع مقدس دارد
تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس انتظامی مازندران
قیمت بسته های اربعین اپراتورهای ایرانی نسبت به پارسال افزایشی ندارد / زوار ایرانی در عراق در صورت بروز مشکل با شماره 128 تماس بگیرند و کمک دریافت کنند
حجت الاسلام «سید صادق نجابت» آزاده دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد
خط 128 در عراق پاسخگوی سؤالات زائران ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-16سياسي

نیروی انتظامی مازندران دارای 128 آزاده سرافراز


، نیروی انتظامی مازندران به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از پیشکسوتان وآزاده های سرافراز وخانواده های شهدای نیروی انتظامی استان در دوران دفاع مقدس در آیینی که به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد تجلیل کرد.

فرمانده انتظامی مازندران در این آیین گفت: مفتخریم که امروز در جمع برخی فرماندهان شاخص و پیشکسوتان ناجا مازندران باشیم تا بار دیگر اعلام کنیم که همواره قدردان سالیان سال تلاش این عزیزان هستیم.

سردارحسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه پیشکسوتان و اعضای وابسته را نیز سرمایه های ارزشمند و گرانبهایی می دانیم، تصریح کرد: همواره بر بهره گیری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان و اعضاء وابسته ناجا تاکید دارم و به همین منظور سازوکار هایی برای تعامل بیشتر با این عزیزان پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اهمیت نقش بازنشستگان درسطح این فرماندهی، برخدمت هر چه بهتر به بازنشستگان تاکید کرد وادامه داد: فرماندهی انتظامی مازندران علاوه بر رسیدگی به اوضاع مالی و اقتصادی، از تجربه و دانش بازنشسته ها نیز استفاده کند تا خدمات 30 ساله فرماندهان و کارکنان بازنشسته نیرو های مسلح به همین سادگی هدر نرود.


برچسب ها: فرمانده انتظامی مازندران - مازندران - نیروی انتظامی - پیشکسوتان - انتظامی - فرمانده انتظامی - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی مازندران دارای 128 آزاده سرافراز

نیروی انتظامی مازندران دارای 128 آزاده سرافراز