مطالب مرتبط:
تعیین قیمت بلیت اتوبوس ابعین تا ظهر امروز
زمان پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد
زمان پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین مشخص شد
زمان پیش فروش بلیت اتوبوس های اربعین در این مرزها مشخص شد
آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس های اربعین از فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 08:402024-07-31اقتصادي

تعیین قیمت بلیت اتوبوس اربعین تا ظهر امروز


از امروز چهارشنبه مردم می توانند به تهیه بلیت اتوبوس به مقصد مرز های شش گانه از طریق سکو های اینترنتی فروش بلیت بپردازند.

وی افزود: از اربعین سال گذشته در سکو های اینترنتی فهرست انتظار قرار دادیم که در صورت تکمیل ظرفیت با ثبت نام در این فهرست به محض ایجاد اولین سرویس به مسافر پیامک ارسال می شود.

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با راه اندازی سامانه راوی تمام سرویس های اتوبوس به این سامانه مرتبط شده و قابل دسترس مسافران است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت بلیت اتوبوس برای بازه سفر های اربعین مشخص شده یا خیر بیان کرد: با مصوبه ستاد مرکزی اربعین با احتساب سفر های یکسر خالی اتوبوس ها قیمت بلیت دو برابر می شود و از ظهر امروز قیمت های نهایی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال مسافران، سفر مستقیم از مبدا تهران تا نجف از طریق ناوگان عراقی فراهم شده است بیان کرد: مسافران می توانند از 16 مرداد تا 2 شهریور با قیمت 2 میلیون و 100 هزار تومان اقدام به تهیه بلیت کنند.

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: پیش بینی می شود 4 میلیون و 100 هزار نفر از طریق مرز های زمینی وارد عراق شوند که حدود یک میلیون زائر از مبدا استان تهران اعزام می شود و 30 درصد مسافران از طریق ناوگان عمومی و 70 درص


برچسب ها: بلیت اتوبوس - اتوبوس - قیمت بلیت اتوبوس - اربعین - قیمت بلیت - بلیت - سازمان راهداری و حمل
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس اربعین تا ظهر امروز

تعیین قیمت بلیت اتوبوس اربعین تا ظهر امروز